Aviseringar
Rensa alla

blyg..


Shiich
Ämnesstartare

Jag ska träffa en kille till veckan på stan.. Men jag är hru blyg som helst så jag kommer typ skämma ut mig totalt det gör det inte bättre att jag stammar heller 🙁
jag och dendära killen vi tycker väldigt mycket om varandra 🙂
Jag vill ha lite tips hur jag kan göra så jag inte blir så blyg. Jag har aldrig kysst nån så jag är orolig över det! ;c


   
Citera

Shiich:

jag och dendära killen vi tycker väldigt mycket om varandra 🙂

där har du svaret [y]


   
SvaraCitera

Shiich:

Men jag är hru blyg som helst så jag kommer typ skämma ut mig totalt det gör det inte bättre att jag stammar heller 🙁

ta det lugnt lilla du[smile]
han är nog lika blyg som du ska du se och tänker samma som du, du behöver inte oroa dig. Ni gillar ju varandra, eller hur? Han gillar dig och du gillar honom, det är inte svårt. Bara var dig själv och tänk inte så mycket på massa onödiga saker, det finns inget som kan gå fel, ni gillar varandra ju!
Du kommer fixa det! ta det bara lugnt så kommer det bli toppen!


   
SvaraCitera

Han är säkert också blyg.


   
SvaraCitera

Åh, jag är oxå blyg och stammar. Har oxå varit sjukt nervös när jag ska träffa killar, men av någon underlig anledning stammar jag mycket mindre när jag är nervös än när jag pratar med mina närmsta vänner.

I alla fall, för att vara mindre blyg, mitt tips är att försöka låtsas att du inte är blyg över huvud taget. Försök intala dig själv att du är världens mest utåtriktade människa. Tänk vad du hade gjort och sagt om du inte var blyg lixom [smile] Sen när du väl är med honom, så ställ massa följdfrågor på det han säger om du inte kan komma på något eget att prata om. Ett tips till är att bara säga det som ploppar upp i ditt huvud, tänk inte hmmm .. ska jag verkligen säga det där? Han kanske tycker jag är konstig om jag säger det... Jag vet att jag själv ofta tänker så, men du framstår som mycket mindre blyg och roligare om du säger allt du tänker på istället för att gå runt och tänka på om det låter dumt eller inte [bigsmile] Lycka till [bigsmile]


   
SvaraCitera

Nejdå! Ta det lugnt bara.

Hur länge har ni känt varandra? Och hur har ni haft kontakt?

Lycka till![wink]


   
SvaraCitera
FTH039

Shiich:

det gör det inte bättre att jag stammar heller

Det är fint med människor som stammar.Du behöver inte oroa dig.


   
SvaraCitera

Fokusera inte på det negativa, du har säkert massa asbra saker som killen kommer gilla hos dig. Det viktigaste är bara att vara dig själv, då kommer allt gå bra om ni har rätt kemi.


   
SvaraCitera
ohjens

det är fint att vara blyg!


   
SvaraCitera
Shiich
Ämnesstartare

Fick precis veta att killen som hållde på med mig, och jag md han är en player.. och att han redan ha en flickvän..


   
SvaraCitera

höll


   
SvaraCitera
Paseo

hihihihi [bigsmile]


   
SvaraCitera

Shiich:

Fick precis veta att killen som hållde på med mig, och jag md han är en player.. och att han redan ha en flickvän..

Ledsen att höra det, vissa av oss killar är as [n] Men bara lugn för eller senare träffar du på en kille som du gillar och som gillar dig tillbaks, som inte "playar" dig [smile]


   
SvaraCitera

HA HA HA!


   
SvaraCitera

Ditt problem är att du överanalyserar saker och ting och är rädd för scenarion som inte kommer att hända.


   
SvaraCitera