Aviseringar
Rensa alla

Blyg


Ämnesstartare

Tja  idag jag var i skolan med kille/tjej kompisar vi sätt i ***** program sen kom min pojkvän  och vi pussar och kramar framför alla mina kompisar jag blir röd i ansiktet och jag gick hem sen jag ville bara försvinna där ifrån . Ingen av mina kompisar vet att jag är gay . Nu vet jag inte riktigt vad ska jag säga till alla eller hur ska jag våga träffa de igen 


   
Citera
Ämnesstartare

Hur e dina vänner? Va tycker dom om hbtq osv? Och ett tips bara gör inte sånt när andra kan se för d kan sluta dåligt för dig och din kille då jag skiter i va ni gör men finns dom som skulle kunna döda för en sån sak...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99:
Hur e dina vänner? Va tycker dom om hbtq osv? Och ett tips bara gör inte sånt när andra kan se för d kan sluta dåligt för dig och din kille då jag skiter i va ni gör men finns dom som skulle kunna döda för en sån sak...

Varför skulle de döda oss vi gjorde inte nåt fårligt typ


   
SvaraCitera

Loco99:
Hur e dina vänner? Va tycker dom om hbtq osv? Och ett tips bara gör inte sånt när andra kan se för d kan sluta dåligt för dig och din kille då jag skiter i va ni gör men finns dom som skulle kunna döda för en sån sak...

Förstår att du menar väl men det är väl inte ett bra tips att gömma sig? Såklart finns det vissa som menar illa mot andra människor men det är inte en anledning till att vara någon annan än sig själv. Jag tycker att man istället ska vara stolt över den man är och inte vika sig för andras åsikter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:

Förstår att du menar väl men det är väl inte ett bra tips att gömma sig? Såklart finns det vissa som menar illa mot andra människor men det är inte en anledning till att vara någon annan än sig själv. Jag tycker att man istället ska vara stolt över den man är och inte vika sig för andras åsikter!

Nu förstår jag ingenting vad menar ni med det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boy16:

Varför skulle de döda oss vi gjorde inte nåt fårligt typ

Bror inte döda kanske men skulle en nazist. homofob lr nån annan som hatar hbtq se det så kan d gå illa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:

Förstår att du menar väl men det är väl inte ett bra tips att gömma sig? Såklart finns det vissa som menar illa mot andra människor men det är inte en anledning till att vara någon annan än sig själv. Jag tycker att man istället ska vara stolt över den man är och inte vika sig för andras åsikter!

Nej ingen ska behöva gömma sig men kommer alltid finnas hatare så äre värt  att bli slagen och mobbad jagad osv har en gay kompis och han har blivit misshandlad 3 gånger och nät hatad folk har undvikit honom osv menar bara att d blir mer problem av att visa vissa saker de kefft men så äre 


   
SvaraCitera

Boy16: *****

vad?

I alla fall, angående din pojkvän, du behöver inte säga någonting till alla. Jag anser inte att det du gjorde var pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99:

Bror inte döda kanske men skulle en nazist. homofob lr nån annan som hatar hbtq se det så kan d gå illa 

Oj finns det såna människor verkligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

vad?

I alla fall, angående din pojkvän, du behöver inte säga någonting till alla. Jag anser inte att det du gjorde var pinsamt.

?


   
SvaraCitera

Boy16:

?

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boy16:

Oj finns det såna människor verkligen?

Ja dom e överallt och fler än du tror 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99:

Ja dom e överallt och fler än du tror 

Jag går i *****gymnsti 
o vi har 1700 elever 
hehe 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Jag tycker det är ett jätte bra sätt att komma ut på, utan att ens behöva säga något. 

Det är snart 2019, man ska inte behöva "komma ut" och hålla på. Vissa är helt enkelt attraherade till samma kön som sig själv. 

Vilka mer vet om att du är homosexuell? Vet dina föräldrar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Jag tycker det är ett jätte bra sätt att komma ut på, utan att ens behöva säga något. 

Det är snart 2019, man ska inte behöva "komma ut" och hålla på. Vissa är helt enkelt attraherade till samma kön som sig själv. 

Vilka mer vet om att du är homosexuell? Vet dina föräldrar? 

Nej fan 
de kommer bli skit arga 


   
SvaraCitera