Aviseringar
Rensa alla

Blygdläpparna olika stora?


Ämnesstartare

Vanilla:

Vah? Seriöst? Men märker man det tydligt?

Om man studerar underlivet från bara några centimeters avstånd, ja. Men du behöver nog inte oroa dig, vem fan påpekar något sådant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

vem fan påpekar något sådant?

ingen men det kanske är avtändande [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

ingen men det kanske är avtändande

Personligen tycker jag inte att fittan är speciellt "tändande" överhuvudtaget. Att exempelvis se en inzoomad bild på en fitta är ungefär lika tändande som en bild på en brödrost. Man måste se mer utav personens kropp, och helst känna den. Det är verkligen inte så att man endast fokuserar på underlivet hos någon. Men det är ju en viss skillnad om man slickar, som sagt. Blir man inte tänd medans man gör det kan man ju bli det efteråt på något annat sätt i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina innre blygläppar existerar knappt, lr dom är i alla fall väldigt små... vet inte riktigt om de e posetivt lr negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

ersonligen tycker jag inte att fittan är speciellt "tändande" överhuvudtaget. Att exempelvis se en inzoomad bild på en fitta är ungefär lika tändande som en bild på en brödrost.

Jag förstår vad du menar. Jag fattar egentligen inte att vissa killar låtsas att dom tycker om att fokusera på tjejens underliv. Själv tycker jag också att det är ganska motbjudande att se nära på. Men ibland är killar liksom lite envisa med att vilja gå ner på en. Frågan är ju om det är mest för min skull eller om han verkligen tycker om det... Skulle inte tro att någon egentligen gör det. Man gör ju det för den andra personens skull. Och jag njuter inte mest av att få oralsex så .. Då tjänar ingen på att han ska slicka mig^^ Haha bästa slutsatsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

mina innre blygläppar existerar knappt, lr dom är i alla fall väldigt små... vet inte riktigt om de e posetivt lr negativt.

Sjukt positivt. Jag hatar mina. De är till och med i vägen ibland -.- Min kille säger till och med att han inte hittar min klitoris! [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte det är onormalt iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, onormalare om de skulle vara exakt lika stora.

blondiieee:

om de e posetivt lr negativt.

Kan vara både och.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm.. jo de känns som alla pratar stora innre blygläppar.. förut hade ja inte inte ens tänkt på att dom fanns där, dom är bara som två rosa vingar längst in XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Jag fattar egentligen inte att vissa killar låtsas att dom tycker om att fokusera på tjejens underliv. Själv tycker jag också att det är ganska motbjudande att se nära på. Men ibland är killar liksom lite envisa med att vilja gå ner på en.

Nej. Men det är ju liksom själva grejen med att röra/se någons underliv som är tändande, inte utseendet på det. Det är ju bara för att det är en kroppsdel som alltid annars är gömd. Att de är envisa över det förstår jag inte. Jag tycker varken att det är speciellt tändande eller avtändande, det är liksom ingenting man får ut något av själv, utan mer som en gåva till den andre. Man erbjuder ju sig såklart att göra det utan att bli förfrågad, men det är ju oftast för att vara vänlig, och självklart så vill man ju tillfredsställa sin flickvän.


   
SvaraCitera

Hoppas det är normalt.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Men ibland är killar liksom lite envisa med att vilja gå ner på en. Frågan är ju om det är mest för min skull eller om han verkligen tycker om det... Skulle inte tro att någon egentligen gör det.

Jag gör det. Jag älskar att titta på och slicka fittor. [crazy]


   
SvaraCitera
Hando

Tydligen så är det det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera