Aviseringar
Rensa alla

Blyghet som påverkar min relation


Ämnesstartare

Har träffat en kille, han är helt underbar å tar verkligen hand om mig. Problemet är att jag är för blyg när jag är med honom, detta gör att jag eventuellt inte kommer ha kvar honom inom kort. Han har sagt att blyga tjejer inte är något för honom å att det är lugnt om jag är det dom två första gångerna, men har träffat honom 4 gånger nu å är fortfarande jätteblyg. Allt bara står helt still när jag är med honom, rädd för vad han ska tycka å han ser nästan lite för bra ut vilket gör att jag blir ännu blygare. Om jag fortsätter såhär kommer han tappa intresset, brukar aldrig vara blyg å vill verkligen att han ska se hur rolig å speedad jag brukar vara när jag inte är med honom. Hur ska jag lösa det här? Har verkligen världens mest underbaraste kille framför mig, vill inte förlora honom pga att jag är blyg. Vill bli av med denna blygheten nu.. 


   
Citera

dont like being shy? then stop being shy. solved your problem bro Cool 


   
SvaraCitera

vad är det du är blyg för? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
vad är det du är blyg för? 

Rädd att han ska tycka att jag är ful å hitta en annan, typ det. Sedan vet jag inte vad jag säga när jag är med honom, vågar liksom inte klänga på honom heller.


   
SvaraCitera

Om han tappar intresset för att du är blyg så är han inget att ha


   
SvaraCitera

Kontaktbygel:

Rädd att han ska tycka att jag är ful å hitta en annan, typ det. Sedan vet jag inte vad jag säga när jag är med honom, vågar liksom inte klänga på honom heller.

men om han gillar dig verkligen så kommer han inte tappa intresset bara för att du är blyg och om du var ful och han tyckte det så hade han inte ens börjat gå ut med dig så det finns ingenting att oroa sig överGlatt skålande


   
SvaraCitera

Alla är väl olika men jag hade bara tyckt att det var gulligt om min tjej var blyg Glad


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Om han tappar intresset för att du är blyg så är han inget att ha

+1

Det låter som två 14 åringar när man läserSover


   
SvaraCitera
Cobrak

"han har sagt att blyga tjejer inte är något för honom å att det är lugnt om jag är det dom två första gångerna" lol

om han inte kan acceptera att du är en blyg typ pga diverse anledningar så är han inget å ha. bara å sälja honom på blocket


   
SvaraCitera

dags att tuffa till sig .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har sagt att han inte vill träffa mig längre nu pga att jag var blyg, förstod att detta skulle hända. Lite tråkigt då jag faktiskt gillade denna killen, önskar att han hade kunnat ge mig lite mera tid. Han hade så bråttom med att jag skulle bli bekväm..


   
SvaraCitera
Cobrak

Kontaktbygel:
Han har sagt att han inte vill träffa mig längre nu pga att jag var blyg, förstod att detta skulle hända. Lite tråkigt då jag faktiskt gillade denna killen, önskar att han hade kunnat ge mig lite mera tid. Han hade så bråttom med att jag skulle bli bekväm..

alltså inget å ha


   
SvaraCitera

Hade han varit den mest underbaraste killen hade han inte lämnat dig för att du va ”ful” eller blyg. 
Hitta en UNDERBAR kille som faktiskt gillar dig för den du är, finns många sånnaGlad


   
SvaraCitera