Aviseringar
Rensa alla

Blygisar blygisar blygisar


b1son

ceka92:

vissa porrskadade killar kanske tycker det, men det betyder inte att tjejerna vet om att de har sådana åsikter

om de inte säger det, vilket hade bevisat hur störda de hade blivit

visst, om en tjej kollar mycket på typ porr och dylikt kanske hon jämför lite grann men jag personligen kanske hade tankar om sådant i tonåren. "är min [insert könsorgan] snygg", när alla andra har det men jag har verkligen inte det fortfarande. tror att andra länder är värre, specifikt om det är accepterat för killar att säga sådant

antar det finns folk i tonåren här också

och tror det blir vanligare i sverige med såna ideal också, typ som dom skriver om här:  http://www.sydsvenskan.se/2016-03-13/fran-buske-till-barbie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

det finns inga fula fittor. alla är lika fina.

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför måste en vara porrskadad för att en föredrar ett särskilt utseende på ett könsorgan? Är de som föredrar ett särskilt utseende på ansikten också skadade? Socialt skadade?


   
SvaraCitera
b1son

S3ON:
Varför måste en vara porrskadad för att en föredrar ett särskilt utseende på ett könsorgan? Är ni även skadade för att ni föredrar ett särskilt utseende på ansikten?

ganska skadat att säga till folk att dom är fula öht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Varför måste en vara porrskadad för att en föredrar ett särskilt utseende på ett könsorgan? Är de som föredrar ett särskilt utseende på ansikten också skadade? Socialt skadade?

för att det inte är en naturlig konsekvens med tanke på att man inte kan välja sin fitta eller någon annans fitta på samma sätt som man väljer vem man ligger med, så man ska acceptera att alla ser olika ut och att de är fina på olika sätt. det är som om tjejer skulle hata alla penisformer och storlekar utom idealet


   
SvaraCitera
Lounge

ärligt jag vet inte ens och jag bryr mig inte Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b1son:

ganska skadat att säga till folk att dom är fula öht

Absolut, det håller jag med om.

ceka92: på samma sätt som man väljer vem man ligger med, så man ska acceptera att alla ser olika ut och att de är fina på olika sätt.

Jag håller inte riktigt med. Det är skillnad på att uttrycka hat och att uttrycka smak..  

ceka92: man ska acceptera att alla ser olika ut

Ja, det bör en göra. 

ceka92: det är som om tjejer skulle hata alla penisformer och storlekar utom idealet

Det är absolut inget fel att ha personliga preferenser, jag ser ej något problem med hat heller så länge en individ ej direkt och medvetet kränker någon annan.   


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Uh, mår dåligt av tänka på det. Önskar att ingen partner någonsin sett porr så de inte haft något att jämföra med(om än undermedvetet).


   
SvaraCitera

Om det är något som är extrem ointressant för mig är hur min flickväns fiffa ska se ut.

Jag är nu singel men för mig är det viktigt att hon har ett attraktivt utseende för mig och givetvis är det bra om hon finner mig lika attraktiv.

Dock om jag ska tycka något tycker jag absolut inte att det är fel om det är synliga blygdläppar men alltså... Det spelar verkligen ingen roll egentligen. Så länge man har skönt i sängen om det är det man vill så räcker det gott så.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Så de som inte ser ut så som du anser de borde är inte utvecklade?

nu har du verkligen snurrat till det


   
SvaraCitera