Aviseringar
Rensa alla

Bo i USA eller Sverige


Ämnesstartare

New Jersey:

Dessutom har NYC färre regn/molniga dagar men mer nederbörd än Stockholm.

Det låter helt underbart [love]


   
SvaraCitera

New Jersey:

I NYC storstadsregion bor runt 20 miljoner, medan bara 1,9 miljoner i Stockholmsområdet. Mer folk = mer kul.

Usch, jag avskyr storstäder. Jag fattar inte ens hur man kan bo i typ stockholm, för mycket folk! Stressigt, massa folk över allt, långa köer i affärer, trängsel, och allt e jätte jobbigt.
och cityfolk är ju som dom är. De är extra festande, extra rökande, extra fjortiska, extra okristna, extra otrogna, stressande, ytliga och dryga, och extra av allt som är ont, typ. ):

Man ska bo som nånn redneck långt ute på landet utan några granar = mer kul. (:

Och USA är ju typ ett very sick capitalist country, och det är ju negativt. ):

New Jersey:

Hoppas Sverige hade mer solsken och lite varmare somrar i genomsnitt, typ som NYC regionen.

Jag tycker det är för varmt i Sverige, och för lite snö, bara regn och blask. Jag vill hellst bo långt uppe i norrland eller nånnstans där det är lite svalare och riktiga snöiga fina vintrar och sånnt. ):

Men om man ska tro på allt snack om växthus-effekten och global uppvärmning, så ska det väll typ kunna växa palmer i skåne om 50 år eller nått? Då kanske klimatet passar dig? 😉


   
SvaraCitera

Christian är det du?? Jensen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New Jersey:

Vad tkr du jag ska göra??

Flytta hem, alternativt flytta någon annanstans. Om du inte faktiskt gillar att bo tillsammans med ett gäng fundamentalistiska, övernationalistiska, underutbildade, skjutglada idioter, naturligtvis. Isåfall tycker jag du ska stanna kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan jag komma och bo hos dig några veckor eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul.. jag har också beslutsångest kring detta [smile][sad]


   
SvaraCitera
Exner

New Jersey:

klimatet och glest befolkat.

Det är två av de stora fördelarna med, att bo här! :U

[mad]


   
SvaraCitera

Bo kvar i USA tjockis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera