Aviseringar
Rensa alla

Bo me bästa kompisen?


Ämnesstartare

Kan man bo med sin bästa tjejkompis?? [confused] eller tror ni de blir lite knepigt?? [confused]


   
Citera

Det kan man väl?


   
SvaraCitera
blum
 blum

jag bodde med en killkompis, fast det slutade med att vi sov ihop jämt och nu kan man nog inte säga att vi är kompisar längre, alltså, inte bara kompisar..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tills man upptäcker att den jäveln aldrig skruvar på tandkrämstuben,glömmer låsa ytterdörren,askar i din hunds matskål etc[zzz]


   
SvaraCitera

Tror det funkar om man har en sådan typ av relation så man inte går varann på nerverna efter några veckor. Men jag tror att man ska ha en tvåa, MINST i så fall, så man ändå har ett rum var så att man kan vara för sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurKesoX:

Kan man bo med sin bästa tjejkompis??

Klart man kan ! Jag hade gärna bott med någon/några av mina kompisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tills man upptäcker att den jäveln aldrig skruvar på tandkrämstuben,glömmer låsa ytterdörren,askar i din hunds matskål etc

eller det värsta av allt,lägger osthyveln i disken efter en gångs användande,den ska fan läggas i kylen på osten!Hatar d!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

eller det värsta av allt,lägger osthyveln i disken efter en gångs användande,den ska fan läggas i kylen på osten!Hatar d!

Ja vet!! stör mig som fan på dt jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

a vet!! stör mig som fan på dt jag med

jag skulle seriöst kunna misshandla nån om den bor tillsammans med mig och gör så,jag blir helt sjukt galen på d,eller folk som drar för duschdraperiet även ingen duschar.


   
SvaraCitera
edroon

det blir fest varje kväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

drar för duschdraperiet även ingen duschar.

Trodde jag var den enda som tyckte så! vaddå "har man ett draperi så ska dt alltid vara fördraget"!?! NEEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bo med din sämsta kompis vetja. Lär bli kul konflikter varje dag. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Trodde jag var den enda som tyckte så! vaddå "har man ett draperi så ska dt alltid vara fördraget"!?! NEEJ

jag vill bo med dig!äntligen nån som fattar,inneboenden som bodde här drog för fan för draperiet när d inte va nån som duscha och snylta på mitt dasspapper,jag ville bryta nacken på henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag vill bo med dig!äntligen nån som fattar,inneboenden som bodde här drog för fan för draperiet när d inte va nån som duscha och snylta på mitt dasspapper,jag ville bryta nacken på henne

Sen ska man inte ens tala om folk som aldrig tvättar händerna[shake]
Ärligt, vi skulle ha ett perfekt hem[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sen ska man inte ens tala om folk som aldrig tvättar händerna
Ärligt, vi skulle ha ett perfekt hem

Let's make some babies oxå!vi kan få perfekta barn som tvättar händerna och som inte är så jävla kinkiga med osthyveln.


   
SvaraCitera