Aviseringar
Rensa alla

Bodström bloggar


Ämnesstartare

Nej, det är inget skämt. Thomas Bodström har skaffat en blogg. Bodströmsamhället heter den. Eget domännamn har han också skaffat.

Redan första dagen erkänner han att han inte kan ett skit om tekniken han reglererar. Smart kille.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

iddqd:

Bodströmsamhället heter den. Eget domännamn har han också skaffat.

Att "bodströmsamhället" är ett skällsord är ju det nog bevis för hans intelligens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter att ha läst tycks det mig ganska uppenbart vara ett troll snarare än den riktiga personen.


   
SvaraCitera

fake..


   
SvaraCitera

Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bodas sporthörna bevisar ju lite hur ig det är:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Att "bodströmsamhället" är ett skällsord är ju det nog bevis för hans intelligens.

Nja, han har sagt i flera intervjuer att han är stolt över att ha gett namn till skiten.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Efter att ha läst tycks det mig ganska uppenbart vara ett troll snarare än den riktiga personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Efter att ha läst tycks det mig ganska uppenbart vara ett troll snarare än den riktiga personen.

Skulle trollet ha infiltrerat Newsmill också?
http://newsmill.se/artikel/2009/03/23/darfor-borjar-jag-blogga-pa-bodstromssamha...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Skulle trollet ha infiltrerat Newsmill också?

Han är mao bara helt jävla blåst.
(Fast din länk fungerade inte)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

(Fast din länk fungerade inte)

Skumt. Inte så mycket att läsa egentligen, mest en massa pladder. Fast om du verkligen vill läsa skiten så länkar han till artikeln i sitt senaste inlägg.


   
SvaraCitera

En typisk sossepolitiker som varken bryr sig eller har någon förankring till verkligheten om det han beslutar om.
Människor som inte kan styckeindelning ska inte blogga, speciellt inte om de inte har något intressant att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera