Aviseringar
Rensa alla

Bodymods som vi har/vill ha/gillar


Ämnesstartare

Posta bilder på era bodymods, smycken ni vill ha, grejer ni vill göra o.s.v. Tumme upp


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hallå det finns en sådan här tråd med tatueringar
q6jsz36


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10374940_10203819840194570_4556268153394

Jag har:
- 20mm töjning i örat men skall töja det till 22mm i veckan.
- 2,2mm i septum, skall töja till 3,2mm i veckan.
- Vertikal labret 1,2mm, ska aldrig töja.

Ska göra denna (ungefär, tatueraren får konstnärlig frihet också, men den SKA vara oldschool för inget annat får vara på min kropp) så fort jag får en tid hos tatueraren, har snackat med honom och han använder vegananpassad färg samt stödjer ett djurhem:
swallow-bird-tattoo-design-on-hand_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: hallå det finns en sådan här tråd med tatueringar

Ja, men det är ju tatueringar, detta är bodymod vilket innebär allt från kluvna tungor, inplantat, scarfiction, branding till piercingar och tatueringar. Det är INTE samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, men det är ju tatueringar, detta är bodymod vilket innebär allt från kluvna tungor, inplantat, scarfiction, branding till piercingar och tatueringar. Det är INTE samma sak.

det vet jag, men tatueringar står med så det var det jag anmärkte på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Ja, men det är ju tatueringar, detta är bodymod vilket innebär allt från kluvna tungor, inplantat, scarfiction, branding till piercingar och tatueringar. Det är INTE samma sak.

här är den:

http://ungdomar.se/forum/thread/bilder-och-historier-kring-era-bodymods

inkluderar inte bara tatueringar utan andra bodymods.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: här är den:

http://ungdomar.se/forum/thread/bilder-och-historier-kring-era-bodymods

inkluderar inte bara tatuteringar utan andra bodymods.

Men den hade jag helt missat, haha, sorry!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag ser helt sjukt sliten ut på bilden, hade varit vaken i några dygn tror jag... Nåväl, man ser i alla fall mina mods. 


   
SvaraCitera

Har haft 8 mm-töjningar i snibbarna men tog ut dom pga [vet inte]??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen: Har haft 8 mm-töjningar i snibbarna men tog ut dom pga [vet inte]??

Töj igen.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Töj igen.

Har redan gjort det i två olika omgångar, måste tagit ut dom av någon anledning. Men kanske!


   
SvaraCitera

Kanske dags att börja igen. Har legat stilla på denna fronten i ett par år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: Kanske dags att börja igen. Har legat stilla på denna fronten i ett par år.

Vill minnas att du hade en hel del old schoool tatueringar (som sig bör, det är fan snyggas)? Visa bild.


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Vill minnas att du hade en hel del old schoool tatueringar (som sig bör, det är fan snyggas)? Visa bild.

Haha ja jag har väl typ en sleeve och ett ben gjort. Har dock inte fått något gjort på typ fyra år nu. Bild kan jag försöka skrapa fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: Haha ja jag har väl typ en sleeve och ett ben gjort. Har dock inte fått något gjort på typ fyra år nu. Bild kan jag försöka skrapa fram.

Gör så! jag har inget men planer på sleeve, ett ben och chest... Är fattig dock, så lär ta tid.


   
SvaraCitera