isola: hallå det finns en sådan här tråd med tatueringarJa, men det är ju tatueringar, detta är bodymod vilket innebär allt från kluvna tungor, inplantat, scarfiction, branding till piercingar och tatueringar. Det är INTE samma sak.
Geigerzähler:det vet jag, men tatueringar står med så det var det jag anmärkte på.
Ja, men det är ju tatueringar, detta är bodymod vilket innebär allt från kluvna tungor, inplantat, scarfiction, branding till piercingar och tatueringar. Det är INTE samma sak.
Geigerzähler: Ja, men det är ju tatueringar, detta är bodymod vilket innebär allt från kluvna tungor, inplantat, scarfiction, branding till piercingar och tatueringar. Det är INTE samma sak.här är den:
durga: här är den:Men den hade jag helt missat, haha, sorry!
http://ungdomar.se/forum/thread/bilder-och-historier-kring-era-bodymods
inkluderar inte bara tatuteringar utan andra bodymods.
Geigerzähler:Har redan gjort det i två olika omgångar, måste tagit ut dom av någon anledning. Men kanske!
Töj igen.
DeathOrGlory: Kanske dags att börja igen. Har legat stilla på denna fronten i ett par år.Vill minnas att du hade en hel del old schoool tatueringar (som sig bör, det är fan snyggas)? Visa bild.
Geigerzähler: Vill minnas att du hade en hel del old schoool tatueringar (som sig bör, det är fan snyggas)? Visa bild.Haha ja jag har väl typ en sleeve och ett ben gjort. Har dock inte fått något gjort på typ fyra år nu. Bild kan jag försöka skrapa fram.
DeathOrGlory: Haha ja jag har väl typ en sleeve och ett ben gjort. Har dock inte fått något gjort på typ fyra år nu. Bild kan jag försöka skrapa fram.Gör så! jag har inget men planer på sleeve, ett ben och chest... Är fattig dock, så lär ta tid.
Geigerzähler:Ajo nackdelen är ju att det är dyrt som fan. Har extra inkomst i höst så tänkte börja med en ny sleeve men det får nog bli lite japanskt denna gången.
Gör så! jag har inget men planer på sleeve, ett ben och chest... Är fattig dock, så lär ta tid.
DeathOrGlory: Ajo nackdelen är ju att det är dyrt som fan. Har extra inkomst i höst så tänkte börja med en ny sleeve men det får nog bli lite japanskt denna gången.Ah, det är surt. Men det är också lite bra, då kan man lägga undan pengar och samtidigt tänka igenom det ett tag "är det verkligen värt detta?".
Geigerzähler: Japanskt är också okej, speciellt om det är traditionell japansk i färg. Morsan har tänkt göra en japansk sleeve, är rätt roligt att hon är så intresserad av tatueringar efter som att hon började tatuera sig när hon fyllde 40, hon har dock bara black and grey.Jag gillar att det väger upp lite av det jag redan har. Sen är det samma grundstruktur med feta linjer precis som i old school så det funkar bra ihop.
DeathOrGlory: Jag gillar att det väger upp lite av det jag redan har. Sen är det samma grundstruktur med feta linjer precis som i old school så det funkar bra ihop.Ja, det tror jag att det gör. Det beror väl lite på vad man väljer för färger o.s.v. det är ju färre färger i old school.
DeathOrGlory: Det är nice med folk som börjar så sent, blir lagom avslappnat :>Nja, hon har rätt mycket tatueringar. Hon blev 14 när hon fyllde 40.