Aviseringar
Rensa alla

Bodymods som vi har/vill ha/gillar


Geigerzähler:

Gör så! jag har inget men planer på sleeve, ett ben och chest... Är fattig dock, så lär ta tid.

Ajo nackdelen är ju att det är dyrt som fan. Har extra inkomst i höst så tänkte börja med en ny sleeve men det får nog bli lite japanskt denna gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: Ajo nackdelen är ju att det är dyrt som fan. Har extra inkomst i höst så tänkte börja med en ny sleeve men det får nog bli lite japanskt denna gången.

Ah, det är surt. Men det är också lite bra, då kan man lägga undan pengar och samtidigt tänka igenom det ett tag "är det verkligen värt detta?".

Japanskt är också okej, speciellt om det är traditionell japansk i färg. Morsan har tänkt göra en japansk sleeve, är rätt roligt att hon är så intresserad av tatueringar efter som att hon började tatuera sig när hon fyllde 40, hon har dock bara black and grey.


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Japanskt är också okej, speciellt om det är traditionell japansk i färg. Morsan har tänkt göra en japansk sleeve, är rätt roligt att hon är så intresserad av tatueringar efter som att hon började tatuera sig när hon fyllde 40, hon har dock bara black and grey.

Jag gillar att det väger upp lite av det jag redan har. Sen är det samma grundstruktur med feta linjer precis som i old school så det funkar bra ihop.
Det är nice med folk som börjar så sent, blir lagom avslappnat :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: Jag gillar att det väger upp lite av det jag redan har. Sen är det samma grundstruktur med feta linjer precis som i old school så det funkar bra ihop.

Ja, det tror jag att det gör. Det beror väl lite på vad man väljer för färger o.s.v. det är ju färre färger i old school.

DeathOrGlory: Det är nice med folk som börjar så sent, blir lagom avslappnat :>

Nja, hon har rätt mycket tatueringar. Hon blev 14 när hon fyllde 40.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: :>

Men jag vill se bilder nununu!


   
SvaraCitera