Aviseringar
Rensa alla

Böcker


Min nuvarande bok är..

Picture 41.jpg


   
SvaraCitera
sincan

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[cool]


   
SvaraCitera

Jag läste klar igår "Den gröna milen" som författades av Stephen King. Han skriver skitbra!


   
SvaraCitera

genus:

Började läsa den när den kom ut, gillade den inte riktigt lika mycket som Vingklippt ängel, men antar att det är för att Vingklippt ängel är min uppväxtbok typ. Låter himla sorgligt men jag gillade verkligen sättet hon skrev på!

jo jag har hört att den inte ska vara lika bra som vingklippt ängel men tänkte att den förtjänar sin chans för jag gillade vingklippt ängel riktigt mycket. usch då, låter lite sorligt. bra bok var det dock¨

genus:

Läste för något/några år sedan, tyckte om den kommer jag ihåg.

gottans! hoppas jag gillar den med då [smile]

genus:

Ja verkligen! Gillar det dock!

haha. kul det [smile] många brukar klaga på min smak för att jag gillar böcker som till exempel vingklippt ängel men jag tycker sådant är intressant

sansan93:

Mmm specielt när man ha gjort nåt jobbit under dan och man bara kan sjukna in i de och de finns inge som kan störa en

å ja! det är riktigt skönt. speciellt nu när det börjar bli kallt ute. då gillar jag att mysa hemma med en grym bok och nåt varmt att dricka till. det är mysigt


   
SvaraCitera

patrick bateman:

å ja! det är riktigt skönt. speciellt nu när det börjar bli kallt ute. då gillar jag att mysa hemma med en grym bok och nåt varmt att dricka till. det är mysigt

[love]
och kanske em katt i knäet som spiner [smile]


   
SvaraCitera

sansan93:

och kanske em katt i knäet som spiner

haha precis! jag har en katt men hon är ingen som gillar att ligga i knät [n]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha precis! jag har en katt men hon är ingen som gillar att ligga i knät

tråkigt [sad] du kanske måste flörta in dig hos han/hon med lite fisk eller kötfärs [bigsmile]


   
SvaraCitera

sansan93:

tråkigt du kanske måste flörta in dig hos han/hon med lite fisk eller kötfärs

haha det skulle kanske funka, eller kanske inte. hon är smart. hade säkert hittat på ett sätt att kunna utnyttja det hela utan att sova i knät

har du en misse då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en bra diskussion här angående böcker, är det någon som tycker böckerna är bättre än filmer som baserats på böcker?[smile]


   
SvaraCitera
sincan

Trummispojken95:

Det var en bra diskussion här angående böcker, är det någon som tycker böckerna är bättre än filmer som baserats på böcker?[smile]

sincan:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[cool]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha det skulle kanske funka, eller kanske inte. hon är smart. hade säkert hittat på ett sätt att kunna utnyttja det hela utan att sova i knäthar du en misse då?

ja katter är smarta men det finns nästan ingen katt som kan motstå lite köttfärs [smile]

jodå vi har två katter en hane och en hona [love]


   
SvaraCitera

sansan93:

ja katter är smarta men det finns nästan ingen katt som kan motstå lite köttfärs

haha kan ju alltid prova, får se om hon vill ha det för hon är jävligt kräsen

sansan93:

jodå vi har två katter en hane och en hona

nice [y][bigcheers][love]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jävligt kräsen

en dam som vet vad hon vill ha alltså.

patrick bateman:

nice

[smile][love]


   
SvaraCitera

sansan93:

en dam som vet vad hon vill ha alltså.

haha så kan man kanske uttrycka det

sansan93:

[smile][love]

är det din misse på din avatar?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha så kan man kanske uttrycka det

mm

patrick bateman:

är det din misse på din avatar?

Jaw det är min Ynken det [bigsmile][love]


   
SvaraCitera