Aviseringar
Rensa alla

Bög-genen


Ämnesstartare

Citerar från Nya Rön Illustrerad Vetenskap nr 17/2008

Homosexuella mäns familjer föder fler barn [Psykologi]
Det är förvisso så att bisexuella och homosexuella män ganska sällan blir fäder, men på ett besynnerligt, lite omvänt sätt bidrar de ändå till att det föds fler barn. Deras kvinnliga familjemedlemmar föder nämligen fler barn än heterosexuella mäns. Enligt forskare vid universitetet i Padua i Italien finns orsaken i X-kromosomen. Där sitter några gener som ökar kvinnors lust till män, så att de blir extra intresserade av att ha sex. Den evolutionära baktanken är naturligtvis att generera barn, så att arten förs vidare. generna påverkar emellertid inte bara kvinnors utan även männens lust till män.


   
Citera
Ämnesstartare

Undrar om jag har dom generna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast vad äckligt om min syster är extra kåt. [n]


   
SvaraCitera

hahaha, fan vad coolt, men samtidigt... Kromosomerna innehåller ju fler saker och så...
Men vad beror då homosexualitet på för tjejer då? För många Y-kromosomer? Tjejer har ju inga Y-kromosomer [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, bög-genen! LoL [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah, shit va coolt om det där är helt seriös vetenskap.
"bög-genen" x''''DDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nick15:

Den evolutionära baktanken är naturligtvis att generera barn, så att arten förs vidare. generna påverkar emellertid inte bara kvinnors utan även männens lust till män

Om det där stämmer, så kommer alla idioter som påpekar att homosexuella är onaturliga och förhindrar fortsatt spridning av människan verkligen att bli ägda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Om det där stämmer, så kommer alla idioter som påpekar att homosexuella är onaturliga och förhindrar fortsatt spridning av människan verkligen att bli ägda.

Det är juh bra att det blir så... Vi tar ändå upp så mycket plats här på jorden... Jag tyvker att vi ska utöka naturreservat istället för att föröka oss så jävla mycket. ...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Jag tyvker att vi ska utöka naturreservat istället för att föröka oss så jävla mycket. ...[crazy]

Det där med naturreservatet har jag aldrig funderat över, men att vi borde minska befolkningen håller jag med om till fullo.


   
SvaraCitera

Är det inte Illustrerad Vetenskap som är kända för att vara oseriösa och allmänt dåliga?

Oavsett vilket så förstår jag inte varför folk bryr sig så mycket. Det känns lite meningslöst. Hade det varit cancer eller aids saken gällde så kan jag förstå det, men inte i nuläget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Det är juh bra att det blir så... Vi tar ändå upp så mycket plats här på jorden... Jag tyvker att vi ska utöka naturreservat istället för att föröka oss så jävla mycket. ...[crazy]

Jag håller helt med dig, då kan bögarna springa omkring där och ha pride-festival hur mycket de vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera