Aviseringar
Rensa alla

Bög...


Ämnesstartare

Hej !! Jag har insett att jag är bög. Och de bryr jag mig nt riktigt om ! Men problemet är att ingen skulle acceptera mig ifall de fick veta... alla jag känner hatar bögar. Men jag tror nästan att man märker de på mej Mycket glad jag posar, bryr mig om mitt utseende,  och älskar mode Blink men hatar fotboll och tvspel 🙂 men inga ryckten iaf. Men jag vill verkligen berätta,  för de e lite jobbigt. ... men exakt alla hatar bögar ... några förslag på vad jag kan göra Tardig ??


   
Citera
Ämnesstartare

jag älskar alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför umgås med personer som hatar bögar? Skaffa nya bekanta istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som du borde skaffa nya bekanta ja. I för sig tror jag att väldigt många skulle ändra uppfattning om du erkände din sexualitet. Och om det nu visar sig att de inte accepterar dig för att du gillar kuk kanske du borde hitta vänner som gillar dig för den du är istället.
Man kan vara bög och spela fotboll och tvspel med, bara så du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet!! Men många kopplar ihop tjej saker med bögar 😉 men problemet är att jag har ingen social kompetens , och skulle inte klara av att skaffa nya vänner. ... men även mina föräldrar ogillar bögar .... men de känns lite taskigt ; för jävla bög är ju ett skällsord ...  jag berättade det för min före detta bff. Och de första han sa var " du vet atr jag hatar bögar va??" Och sen ville han nt va me mej....


   
SvaraCitera

Tuff situation det kan jag hålla med om.. Men jag tycker i bästa fall att du ska stå på dej och säga som det är och sen lära dej att inte ta emot nån skit som nån säger osv.. Visa att du står för vem du är och jag tror att så småningom så kommer folk tänka att du är inte annourlunda bara för att du gillar en annan sexualitet.. Stå på dej och va stark 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är fjantar om de tycker att det spelar någon roll vilket kön du vill ligga med. Det är 2013 och gays are okey nao.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
De är fjantar om de tycker att det spelar någon roll vilket kön du vill ligga med. Det är 2013 och gays are okey nao.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amnfn:
Jag vet!! Men många kopplar ihop tjej saker med bögar 😉 men problemet är att jag har ingen social kompetens , och skulle inte klara av att skaffa nya vänner. ... men även mina föräldrar ogillar bögar .... men de känns lite taskigt ; för jävla bög är ju ett skällsord ...  jag berättade det för min före detta bff. Och de första han sa var " du vet atr jag hatar bögar va??" Och sen ville han nt va me mej....

jag är ledsen att du har träffat bara sådana personer. de är långt ifrån mogna nog att förstå att de har fel och du är perfekt som du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemskt att du ska behöva stå ut med det. Åh, det finns toleranta människor där ute! Vill bara att du ska veta det. Tror att man blir starkare av att berätta sådant och stå upp för den man är. Kör på och vet att du är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten:
53166410151373422036247.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:
förresten:
53166410151373422036247.jpg

ett av de bra argumenten :)) ; hur oseriöst och ointelligent det än låter.


   
SvaraCitera

Folk som säger att dom hatar bögar är oftast osäkra på sin egen läggning. Det enda jag hatar homosexuella för är att dom stulit regnbågenArg Pride? VEM BRYR SIG 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:
förresten:
53166410151373422036247.jpg

Skål


   
SvaraCitera
mynona

LillaBob:
förresten:
53166410151373422036247.jpg

JaTumme upp


   
SvaraCitera