Aviseringar
Rensa alla

Bög...


Ämnesstartare

De e faktiskt synd att de ska va så här ... men vissa tror att dom e skitcoola för att dom säger jävla bög .... men de e ba töntigt . Att se ner på andra människor, för att man själv inte är så Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6201_Go-ahead-and-ask_faadooindia.com_.j


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Delar bara med mig av saker jag tycker är bra.
Tycker att homosexuellhatet är "omodernt", KÄRLEK SOM KÄRLEK
La upp en bild häromdagen på facebook, det står "Even if homosexuality was a choise? SO WHAT? People choose to be assholes, and they can get married"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men för dig, kom ihåg. Det är inget fel på dig för att du är homosexuell. Jag tycker synd om dig som har nära och kära som har den inställningen de har. Kan tyvärr inte komma med något speciellt bra råd egentligen hur man går till väga. Men hoppas att allting går bra för dig, och att du kan få vara precis den du är. Kanske till och med kan, i alla fall, dina föräldrars syn på homosexuella förändras om du kommer ut som bög. För att du är ju samma människa ändå. 


   
SvaraCitera

Jag håller med om att du ska skaffa nya vänner, någon/några du känner dig säker hos.

amnfn: Men jag tror nästan att man märker de på mej  jag posar, bryr mig om mitt utseende,  och älskar mode  men hatar fotboll och tvspel 🙂

^This though....  Detta har inget med din sexualitet att göra, det är bara stereotyper. Sådant jag hatar.
Sedan vill jag dela med mig av min hjälte, John Green everyone! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många säger "jävla bög" fast de inte har nåt emot bögar... 


   
SvaraCitera

Asså jag har samma problem med att komma ut ,  har dock vännen som tycker att det är roligt att jag e gay men oxå en gay kompis. så jag vet hur du har det, har själv inte kommit ut till mina föräldrar än :/


   
SvaraCitera

jag formulerade mig lite konstigt men jag tror nog att du förstår! 😉

KawaiiSwede:
Asså jag har samma problem med att komma ut ,  har dock vännen som tycker att det är roligt att jag e gay men oxå en gay kompis. så jag vet hur du har det, har själv inte kommit ut till mina föräldrar än :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

     

ååååh vad fint! Fällde någon tår. Kärlek som kärlek, bög eller inte bög. Hjärta


   
SvaraCitera

Btw inte för att vara taskig(vilket jag inte är vid detta fallet, mer en komplimang enligt mig) men vet dom inte att du är bög... Jag menar nu vet jag ju att du är det men hade jag sett dig på stan hade jag bara tänkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jafan! Andra behöver la inte bry sig om vem du är kär i

amnfn:
De e faktiskt synd att de ska va så här ... men vissa tror att dom e skitcoola för att dom säger jävla bög .... men de e ba töntigt . Att se ner på andra människor, för att man själv inte är så Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope. De är ba folk som binder ihop tjejsaker med bögar.

Incendium: ^This though....  Detta har inget med din sexualitet att göra, det är bara stereotyper. Sådant jag hatar.
Sedan vill jag dela med mig av min hjälte, John Green everyone! 


   
SvaraCitera

When you are extending love, you put your middle finger up and say 'I don't give a fuck!' to everyone else! — Lady Gaga 


   
SvaraCitera

Tbh, ingen ska behöva bli dömd för vem man än älskar, och det där med "mode och annat" är endast stereotyper som går mig så mycket på nerver 


   
SvaraCitera