Aviseringar
Rensa alla

Bögar!


Ämnesstartare

hej! jag är en tjej som gillar bögar.
eller de enda jag någonsin varit kär i har varit homosexuella, och tja, det är ju inte jättekul eftersom det..aldrig slutat lyckligt så att säga... ja, för mej iallafall. 🙁 haha. nae men jag vet inte, finns det nån mer som dras till bögar? (DOM ÄR UNDERBARA!!) (eller dom flesta iallafall) ...Eller killar som dras till lesbiska?
puss!


   
Citera

jag dras till snygga tjejer och snygga tjejer dras till mig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, bögar är väl som killar är mest.


   
SvaraCitera

du dras väll till en sterotyp isf, inte just homosexuella


   
SvaraCitera

Bajskorv:

Meh, bögar är väl som killar är mest.

[y]


   
SvaraCitera

Du dras till homosexuella av en anledning. Du klarar inte av ett förhållande. Lär känna ditt undermetvetna. Snart börjar du säkert dejta gifta män.

För du vet att det aldrig kommer bli något seriöst. Något ansvar. Äkta kärlek.

Gay.


   
SvaraCitera

foggydays:

DOM ÄR UNDERBARA!!)

Ja[cute][love]


   
SvaraCitera

Angeleyes:

Du dras till homosexuella av en anledning. Du klarar inte av ett förhållande.

Hur vet du det? Jag dras inte till bögar för att jag inte klarar av ett förhållande[tard]


   
SvaraCitera

kraamisz:

Hur vet du det? Jag dras inte till bögar för att jag inte klarar av ett förhållande[tard]

men allt handlar inte om dig


   
SvaraCitera

kraamisz:

Hur vet du det? Jag dras inte till bögar för att jag inte klarar av ett förhållande[tard]

Men duhhhhhhhhhhhhhhh, menar

foggydays:

kär

foggydays:

i

foggydays:

bög


   
SvaraCitera

kanske gillar du tanken på homosexualitet men vågar inte ägna dig åt det själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Du dras till homosexuella av en anledning. Du klarar inte av ett förhållande. Lär känna ditt undermetvetna. Snart börjar du säkert dejta gifta män.

För du vet att det aldrig kommer bli något seriöst. Något ansvar. Äkta kärlek.

Gay.

nja, jag är verkligen sjukt överanalyserande, och..har inte riktigt kommit fram till den slutsatsen.. haha. nae men, jag vill verkligen ha något äkta. och bögar... ja, så jävla sexiga helt enkelt.

Lounge fact:

du dras väll till en sterotyp isf, inte just homosexuella

jo, jag har börjat fundera på det... en bisexuell kille vore kanske det bästa...fast jag vet inte, de enda bi-killarna jag känner är så jävla skumma, så det slutar ändå med en bög 🙁 ... (åh,bög<3)


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men allt handlar inte om dig

Jag vet.


   
SvaraCitera

foggydays:

nja, jag är verkligen sjukt överanalyserande, och..har inte riktigt kommit fram till den slutsatsen.. haha. nae men, jag vill verkligen ha något äkta. och bögar... ja, så jävla sexiga helt enkelt.

Vad är det som är sexigt med homosexuella? [tard] De är ju som alla andra.
Hitta en kille som är bi då, är det lika sexigt? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

kanske gillar du tanken på homosexualitet men vågar inte ägna dig åt det själv

haha! nja, har funderat på det med, men det SKA va killar! fast jag kanske inte vill ha en så manlig kille bara... hm...


   
SvaraCitera