Aviseringar
Rensa alla

@Bögar om analsex


Ämnesstartare

Jag och min kille har varit ihop i ca 6 månader nu.

När vi började umgås hade han ingen erfarenhet alls av killsex men det hade jag, så jag ville inte pressa honom eller så, speciellt som han var ganska rädd om sin rumpa och blev alltid stel och konstig om man kom för nära.

Så jag lät honom knulla mig utan att kräva så mycket tillbaka, tänkte att han skulle komma in i det så småningom liksom. Men han gillar inte att bli knullad, vi har provat några ggr och han tycker det gör ont och är allmänt obehagligt.

Problemet är att jag egentligen inte heller tycker det är så extremt kul att alltid ta emot. Jag har aldrig varit en "passiv" kille utan har mest tagit på mig den rollen nu för vårt sexliv skall funka bättre och för att jag vill han skall känna sig bekväm med killsex.

Kanske skall tillägga att det inte varit någon hemsk uppoffring att låta min kille knulla mig, jag älskar honom och det var lätt värt det, han är rätt bra på det dessutom. Jag vill bara inte göra det så ofta längre..

Frågan är hur jag skall säga att jag inte har lust att bli knullad så ofta utan att han tar det som ett "straff" för att jag inte får knulla honom..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

AndyH:

"straff" för att jag inte får knulla honom..

hihi, straffknulla [bigsmile][blush]


   
SvaraCitera

AndyH:

Frågan är hur jag skall säga att jag inte har lust att bli knullad så ofta utan att han tar det som ett "straff" för att jag inte får knulla honom..

Det är väl bara att vara ärlig? Säg att du förvisso tycker det är mysigt, men inte så ofta, och att det inte alls har att göra med att du inte får sätta på honom. Liksom, har ni ett bra förhållande så lär det ju överleva en sådan sak :3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Liksom, har ni ett bra förhållande så lär det ju överleva en sådan sak :3.

Det sköna är att vi har ett grymt bra föhållande och pratar om typ allt, och vågar vara ärliga om allt. Vi förlåter varandra för saker andra kanske skulle välja att ljuga om. Det är bara just detta som känns lite jobbigt för jag vill verkligen inte att han skall känna att jag pressar honom eller att jag är sne för att jag inte får knulla honom!

Sen tycker jag att det är lite jobbigt att han inte gillar det med, jag känner mig lite otillräcklig typ..


   
SvaraCitera

AndyH:

Det är bara just detta som känns lite jobbigt för jag vill verkligen inte att han skall känna att jag pressar honom eller att jag är sne för att jag inte får knulla honom!

Men om det är som du säger borde han inte tro det, iaf inte om han litar på dig :3.

AndyH:

Sen tycker jag att det är lite jobbigt att han inte gillar det med, jag känner mig lite otillräcklig typ..

På vilket sätt gör det dig otillräcklig att han inte gillar anal penetration :O?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

På vilket sätt gör det dig otillräcklig att han inte gillar anal penetration :O?

Känns typ som att han bett mig testa knulla honom bara för att han tror att det är viktigt för mig, men han kan inte slappna av för han vill egentligen inte tror jag. Och jag är dum som fan och fattar inte att jag borde låta bli även när han ber mig prova. Därför känner jag mig otillräcklig, för att jag är seg på att förstå hans behov..


   
SvaraCitera

AndyH:

Känns typ som att han bett mig testa knulla honom bara för att han tror att det är viktigt för mig, men han kan inte slappna av för han vill egentligen inte tror jag.

Det kan inte vara så att han faktiskt var nyfiken, men att han sedan insåg att det där med att ta emot verkligen inte var hans grej :O? Men att han inte vill erkänna det fullt ut för att han är rädd att du skall bli besviken :O?

AndyH:

Och jag är dum som fan och fattar inte att jag borde låta bli även när han ber mig prova.

Ingen kan läsa tankar, så det tycker jag inte du skall oroa dig för. Har han sagt något så kan han ju inte förvänta sig att du skall 'gissa' att han bara sade det för att vara snäll men egentligen inte ville.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vilken bögig tråd[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du vill att ni ska ha det lite mer sällan för de ska bli mer romantiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mathy:

Säg att du vill att ni ska ha det lite mer sällan för de ska bli mer romantiskt.

men tänk om han är väldigt kåt?


   
SvaraCitera

iosib:

hihi, straffknulla

hahah[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han var hemma hos mig igår så jag så åt honom att läsa denna tråd. Först såg han lite besvärad ut, men sen sa han att jag var väldens sötaste kille och gav mig en stor kram [bigsmile]

Problemet löst och jag behövde inte säga ett ord, enda negativa är att han mobbade mig lite för att jag fortfarande hänger på UM, trots att jag avregisterarde mitt gamla konto för ett tag sen..

Tvångstankar [chocked]


   
SvaraCitera

AndyH:

han mobbade mig lite för att jag fortfarande hänger på UM

Det är ju definitivt en anledning till att göra slut omedelbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Det är ju definitivt en anledning till att göra slut omedelbart.

Haha, nej inte direkt. Bara det att jag kollade UM nästan tvångsmässigt i vintras så jag avreggade och lovade mig själv att inte hålla på så.

Alex bryr sig egentligen inte, jag sitter aldrig vid datorn när vi umgås så det drabbar inte honom [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Alex bryr sig egentligen inte,

Det skulle vara hilarious om du snackade om Danling [blush]


   
SvaraCitera