Aviseringar
Rensa alla

Bögar - vad är skillnad mellan prostataorgasm och vanlig orgasm?


Ämnesstartare

Jag är straight kanske jag ska inleda med men det är ju vanligt att bögar knullar varandra i röven och de påstår att de får orgasm på detta sätt - sk prostataorgasm. Min fråga är - var är skillnaden mellan prostataorgasm och "vanlig" orgasm där själva ollonet på kuken blir stimulerat?

För att inte tjejerna ska känna sig utanför kan jag även ställa en fråga till er. Motsvarande killens ollon på kuken är ju tjejens klitoris den som ger tjejen orgasm. Tjejen kan ju även få sk G-punksorgasm genom att stimulera G-punkten inne i fittan. Men hur tycker du det förhöjer njutningen att bli analknullad dvs knullad i röven? Det kan ju knappast vara G-punkten som stimuleras då eftersom G-punkten ligger i fittans framvägg mot magen?


   
Citera
time
 time

Tycker det är vansinnigt att du ställer frågan på det här sättet, man behöver inte vara en homosexuell kille för att digga prostatastimulans. Stereotyper undanbedes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Tycker det är vansinnigt att du ställer frågan på det här sättet, man behöver inte vara en homosexuell kille för att digga prostatastimulans. Stereotyper undanbedes.

Eftersom det med stor sannolikhet är fler bögar som blir analknullade än straighta killar så är det väl bättre att ställa frågan till den gruppen det berör om jag är intresserad av att få ett seriöst svar på min fråga.


   
SvaraCitera

Haha well jag känner ingen straight som sagt att de gillar det.

Men ja det händer alltså utan stimmulering av kuken känslan är lite olika alltså vanlig orgasm är liksom lite skönare i själva orgasmen för att ollonet blir stimmulerat men prostataorgasm är skönare i själva uppbygget till orgasmen men om man sedan runkar kuken när man kommer får man det bästa av två världar


   
SvaraCitera
time
 time

Daddy Cool:

Eftersom det med stor sannolikhet är fler bögar som blir analknullade än straighta killar så är det väl bättre att ställa frågan till den gruppen det berör om jag är intresserad av att få ett seriöst svar på min fråga.

Man behöver ju inte ha analsex för att få prostataorgasm som kille. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

qazedctgb: Haha well jag känner ingen straight som sagt att de gillar det.

Väääldigt få vill erkänna det eller har ens vågat prova det!


   
SvaraCitera

du kan ju prova


   
SvaraCitera

qazedctgb: Haha well jag känner ingen straight som sagt att de gillar det.

hej Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

hej Rodnar

Tja 😉 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

😀 


   
SvaraCitera

qazedctgb:

Tja 😉 

prostatan mår bra och så? 


   
SvaraCitera
reben

time: Man behöver ju inte ha analsex för att få prostataorgasm som kille.

alltså hur går det till annars? :S


   
SvaraCitera

reben:

alltså hur går det till annars? :S

allt e möjligt att åstadkomma med psyket bara man tänker tillräckligt länge och intensivt. :)))


   
SvaraCitera
reben

S3ON:

allt e möjligt att åstadkomma med psyket bara man tänker tillräckligt länge och intensivt. 

jävla trams var har du hört det ....


   
SvaraCitera
b1son

S3ON:

allt e möjligt att åstadkomma med psyket bara man tänker tillräckligt länge och intensivt. :)))

finns väl inga muskler som kan stimulera prostatan direkt, som man kan göra m g-punkten liksom
(mm d e detta ja tänker man kan göra m psyket pga motorneuron)


   
SvaraCitera