Aviseringar
Rensa alla

Bögbröllop


Ämnesstartare

Vad tycker ni om att homosexuella ska få gifta sig i Amerika? :p


   
Citera

Fan bryr jag mig vafan dom gör i USA, tycker vi i Sverige kan fokusera oss på vårat skitland istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbeduvetpuckot: Det tycker jag! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men nu handlade ju tråden om usa.. :p

ToxicWithaHintOfSteam:
Fan bryr jag mig vafan dom gör i USA, tycker vi i Sverige kan fokusera oss på vårat skitland istället


   
SvaraCitera
penja

Självklart ska de få det!

ToxicWithaHintOfSteam:
Fan bryr jag mig vafan dom gör i USA, tycker vi i Sverige kan fokusera oss på vårat skitland istället

Ojoj, arg? 


   
SvaraCitera

penja: Ojoj, arg?

Nope, Frustrerat besviken


   
SvaraCitera
penja

ToxicWithaHintOfSteam:

Nope, Frustrerat besviken

På livet?


   
SvaraCitera

penja: På livet?

På Sverige, vi accepterar som människor oftare varandra så som jag upplever det iaf men så fort politik kommer in i bilden, blir vi som blinda i en labyrint med ett ord att säga var 4år och politikerna går runt bredvid oss lika blinda men fullt kapabla till att snacka hur mycket dom vill


   
SvaraCitera

öh ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att de ska ha en lesbisk president.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart, förstår inte varför det inte skulle tillåtas.

Väntar på Neas könsneutraliseringsåsikter nu. I detta fall passar det nog rätt bra ändå - kärlek är kärlek och då borde inte kön spela någon roll överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

Ellen for president! 

MissAnox:
Tycker att de ska ha en lesbisk president.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tycker jag! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
penja

ToxicWithaHintOfSteam:

På Sverige, vi accepterar som människor oftare varandra så som jag upplever det iaf men så fort politik kommer in i bilden, blir vi som blinda i en labyrint med ett ord att säga var 4år och politikerna går runt bredvid oss lika blinda men fullt kapabla till att snacka hur mycket dom vill

Har detta med människors oengagemang att göra menar du? Eller att vi har ett dåligt system dom bara har val var fjärde år? 


   
SvaraCitera