Aviseringar
Rensa alla

Bögen i byn (en svår fråga)


Ämnesstartare

Bögen i byn runkar av alla (och enbart) män som inte onanerar själva. Frågan är då: runkar han av sig själv?

Snälla hjälp tacksam för svar Ledsen


   
Citera
Ämnesstartare

om han sitter på sin hand tills den har somnat, runkar någon annan av honom. Glad traditionell mystik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
Bögen i byn runkar av alla (och enbart) män som inte onanerar själva. Frågan är då: runkar han av sig själv?

Snälla hjälp tacksam för svar Ledsen

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att han gör det. det är ju liksom inte onani när han gör det på någon annan. låt oss sedan testa en liknande situation, bödeln i staden avrättar alla som inte är döda. uppenbarligen avrättar han även sig själv, då han inte är död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: det är ju liksom inte onani när han gör det på någon annan

Fast nu gör du ett logiskt problem till en fråga om semantik Icke!

Kanske skulle Wittgenstein vara stolt över dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Fast nu gör du ett logiskt problem till en fråga om semantik Icke!

Kanske skulle Wittgenstein vara stolt över dig.

inte semantik. det är inte onani när han gör det på någon annan. hade du formulerat det "som inte runkar själva" så hade svaret i stället blivit att det beror på om han börjar med sig själv eller inte, börjar han med sig själv så ja, om inte så nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: det är inte onani när han gör det på någon annan. hade du formulerat det "som inte runkar själva" så hade svaret i stället blivit att det beror på om han börjar med sig själv eller inte, börjar han med sig själv så ja, om inte så nej.

Förstod att det var så du tänkte! Förstod också att du skulle tänka i det andra ledet och inse att det var det frågan egentligen handlade om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

{x : ¬x∈x}

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, pga han hör inte till kategorin (män). Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
Bögen i byn runkar av alla (och enbart) män som inte onanerar själva. Frågan är då: runkar han av sig själv?

Snälla hjälp tacksam för svar Ledsen

han kan vara en transkvinna med penis kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: om han sitter på sin hand tills den har somnat, runkar någon annan av honom. Glad traditionell mystik

ceka92: han kan vara en transkvinna med penis kvar.

Tycker dessa är de bästa svaren i tråden hittills! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Tycker dessa är de bästa svaren i tråden hittills! Tumme upp

Skriver du bara för att du finner ceka attraktiv och vill ligga, luktar lite nachac över dig nu! 
Mitt svar var självklart bäst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Skriver du bara för att du finner ceka attraktiv och vill ligga, luktar lite nachac över dig nu!
Mitt svar var självklart bäst.

Självklart var ditt svar bäst. Vågade inte säga det därför att då skulle folk förstå att jag bara sa det för att jag vill ligga med dig och jag kan ju inte verka vara bög heller. Puss gulle Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överjaget levde i celibat medan detet runkade som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: Överjaget levde i celibat medan detet runkade som fan

Nice twist, jag diggar't!


   
SvaraCitera