Aviseringar
Rensa alla

BögJenn


mvh argrgrgrf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

WOHO, ÄNNU ETT RANDOM. DRA HIT DOM BA........................

Joo, för ni som har vart här ett tag och känner varandra äger forumet. så är det.


   
SvaraCitera

Söthästpojke:

Joo, för ni som har vart här ett tag och känner varandra äger forumet. så är det.

Demokrati. Solidaritet. Folkstat.


   
SvaraCitera

Söthästpojke:

Joo, för ni som har vart här ett tag och känner varandra äger forumet. så är det.

japp [smile][smile]


   
SvaraCitera

Söthästpojke:

Joo, för ni som har vart här ett tag och känner varandra äger forumet. så är det.

har jag nämnt något om att äga forumet..?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

har jag nämnt något om att äga forumet..?

Nej men du antydde det med andra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

har jag nämnt något om att äga forumet..?[zzz]

Du skrev det som om att det var jobbigt och konstigt att nya medlemmar kom till forumet. Och att det var fel att vara ny på forumet, typ som om att ni inte vill att fler ska komma och att det är ert, såattsäga, hehe såatteeee....


   
SvaraCitera

BögPojkLinus:

Nej men du antydde det med andra ord.

Söthästpojke:

Du skrev det som om att det var jobbigt och konstigt att nya medlemmar kom till forumet. Och att det var fel att vara ny på forumet, typ som om att ni inte vill att fler ska komma och att det är ert, såattsäga, hehe såatteeee....

jag antydde endast att jag är trött på att det flyger in massa nykomlingar. jag uttryckte också, om ni inte missade dold text, att mitt inlägg inte ens var seriöst.


   
SvaraCitera

Men chilla, såhär blire ju jämt när det kommer nya som postar massa stuff. Särskilt om det är kompisar som mest postar till varandra och använder sig av sin egen jargong *hint[blush]*. Inkräktar lika mycket för allga vresiga oldies, som forumets jargong inkräktar på de nya.
Är naturligt, går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

jag antydde endast att jag är trött på att det flyger in massa nykomlingar. jag uttryckte också, om ni inte missade dold text, att mitt inlägg inte ens var seriöst.

Varför är du trött på att forumet får fler medlemmar? Det är väl bara bra? Det är medlemmarna som gör forumet.

seriöst eller inte, dumt att skriva.


   
SvaraCitera

BögPojkLinus:

Varför är du trött på att forumet får fler medlemmar? Det är väl bara bra? Det är medlemmarna som gör forumet.

inte när det är små tards, inte för att jag kallar dig tard men de flesta nya är.

BögPojkLinus:

seriöst eller inte, dumt att skriva.

Miceparade:

forumets jargong

vänj dig.


   
SvaraCitera

BögPojkLinus:

Det är medlemmarna som gör forumet.

Precis. Inte antalet, utan vilka de är [blush]


   
SvaraCitera

Onödig tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Precis. Inte antalet, utan vilka de är [blush]

Amehhh. Tror inte att det bara är de som är medlemmer redan som är roliga att prata med! 😮
Man missar nog massa folk om man ska vara dryg och så mot nya :c


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Onödig tråd.

Som typ de flesta andra [love]


   
SvaraCitera