Aviseringar
Rensa alla

Bögrapporteringstråden


Ämnesstartare

Patrick:

och här dyker personangreppen fram... som vanligt när du skriver
och här har vi förtal. har fan aldrig skrivit nåt sånt.

snart anmäler jag både er och tråden för förtal, personagrepp och uppvigling

det är ett fritt land. jag tkr du är bög om jag vill tycka det precis som du tkr att bögar är onaturliga och att magneter är sanna när du tkr d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: du ljuger. du svarade på birgers inlägg som var ett svar på kukoxos inlägg, och hennes inlägg handlade om mig

men sluta. hon svarade på mitt inlägg som var en fråga till amsi och kukoxo. tror inte amsi svarade åt kukoxo...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hur är det ett personangrepp att kalla någon bög ??

någon: "patrick har blå byxor"
patrick: "har jag inte alls !!! personangrepp !!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

du ljuger. du svarade på birgers inlägg som var ett svar på kukoxos inlägg, och hennes inlägg handlade om mig

jag svarade på det birger skrev. låt mig vara nu för helvete, vill prata om bögar, inte med dig. ha en fet kväll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: det är ett fritt land.

förtal och personagrepp är förbjudet enligt svensk lagstiftning. du sprider lögner och vill göra att andra missaktar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla bögar jag träffat har varit coola så patrick är antingen hetero eller ett sällsynt undantag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

förtal och personagrepp är förbjudet enligt svensk lagstiftning. du sprider lögner och vill göra att andra missaktar mig

nej. jag TROR att du är bög. mina teorier är att homofober är alltid bögar som förnekar det. därför ä du bög enligt MIN teori


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

nej. jag TROR att du är bög. mina teorier är att homofober är alltid bögar som förnekar det. därför ä du bög enligt MIN teori

det finns forskning på det

ska be min vän att leta upp till mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: nej. jag TROR att du är bög. mina teorier är att homofober är alltid bögar som förnekar det. därför ä du bög enligt MIN teori

TS sa att alla som ÄR bögar ska skrivas in här... du skrev Patrick. du har flera gånger skrivit att jag är bög. inte att ''du tror'' utan ''är''

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

TS sa att alla som ÄR bögar ska skrivas in här... du skrev Patrick. du har flera gånger skrivit att jag är bög. inte att ''du tror'' utan ''är''

 

 att du är det är liksom logiskt eftersom jag tror det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: att du är det är liksom logiskt eftersom jag tror det

så om jag exempelvis tror att du är pedofil så har rätt att säga till andra att DU ÄR pedofil.. nej det har jag  inte det kallas förtal. du förtalar mig ständigt

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

så om jag exempelvis tror att du är pedofil så har rätt att säga till andra att DU ÄR pedofil.. nej det har jag  inte det kallas förtal. du förtalar mig ständigt

 

du är bög för att jag tror att du är bög. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: du är bög för att jag tror att du är bög.

vad du tror har ingen kausal påverkan på min sexualitet


   
SvaraCitera

så att ingen som inte kommit ut behöver outas genom en tråd de själva inte valt att delta i. detta innebär att ingen får outa personer som inte är okej med det. detta kan hända i den här tråden och det är därför jag låser den nu.


   
SvaraCitera