Aviseringar
Rensa alla

böker


Ämnesstartare

favorit(a) författare?: Roald Dahl, Steven King, Astrid Lindgren, Gull Åkerblom,

favorit(a) bok/böker?: nästan Allt med Roahl Dahl, Carrie (Steven King, håller på att läsa den) , Det där med kärlek (Jule Foley), Inez-serien ( Gull Åkerblom.) Vildhäxa ( har inte läst alla än, Lene Kaaberbøl),


   
Citera

Favoritförfattare: Daniel Mason, Bram Stoker

Favoritböcker: The Piano Tuner (Pianostämmaren), Dracula


   
SvaraCitera

Hej alla fina homos, jag heter Stig är 11 år och jag kommer från Hedemora. Min favorit "bök" heter "Tusen gånger Starkare" 


   
SvaraCitera

Katarina von bredow, david eddings, douglas adams, Andreas roman, maj bylock, magnus nordin, Maria gripe, elizabeth moon.. mark haddon och många mer..

Ramona och theo, drakväktaren av carole wilkinson, Jessica och elizabeth, vitnos, pojken som byggde egna världar, bakom den blå dörren, en geishas memoarer, den lilla bokhandeln runt hörnet, dockmakaren, arthemis fowl, törnfåglarna, sofies värld, barn 312, chainmail, hmm. Hmm.. hmm. Anna och den långa farbrorn. Trollflöjten, emmeli sam epp och jag.. sammeli epp och jag och misty circus <3


   
SvaraCitera

John Flanagan, Derek Landy, de enda jag kan komma på.


   
SvaraCitera

en bok, flera böcker. Själva ordet "Böker" betyder rota. Kanske någon kan ändra titel på tråden då samtals ämnet är något annat än att rota? 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
en bok, flera böcker. Själva ordet "Böker" betyder rota. Kanske någon kan ändra titel på tråden då samtals ämnet är något annat än att rota? 

Stör mig också på det ♡ "rota bland böcker"


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
en bok, flera böcker. Själva ordet "Böker" betyder rota. Kanske någon kan ändra titel på tråden då samtals ämnet är något annat än att rota? 

Jag stör mig inte på det... jag tycker inte att det är logiskt att stava det med c


   
SvaraCitera