Aviseringar
Rensa alla

Boende på peace and love?


Ämnesstartare

Hejsan, kommer inte vara tillräckligt gammal för att bo på camping under peace and love så undrar om någon har några tips om vandrarhem eller liknande som är billigt i borlänge? SKRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIV.


   
Citera

får du inte campa, får du troligtvis inte hyra rum på hotell eller vandrarhem heller..


   
SvaraCitera

sätt upp ditt tält utanför bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah, Vet inte om det är det klokaste [confused]

Men jag funderar på hur jag ska göra för det är sextonårsgräns på campingen och jag fyller år typ en månad efter festivalen :/ Men det måste ju finnas någon form av logi man kan hyra under dom där fem dagarna?


   
SvaraCitera

Marmorscalare:

Men det måste ju finnas någon form av logi man kan hyra under dom där fem dagarna?

Det finns. Men tror att du som 15-åring kommer att få det svårt att få hyra ett rum. Om inte någon som är äldre kanske hyr rummet åt dig. Men det bästa du kan göra är att inte åka då det redan kommer finnas tillräckligt med små flickor som springer runt där.


   
SvaraCitera

Jag bor bara 5 mil från Borlänge, men kommer främst satsa på att bli inneboende hos någon bekant, har redan ett par napp. Om inte det fungerar så satsar jag förmodligen på nattbuss hem, det känns dock inte så himla attraktivt.

Men gör som jag. Försök fiska i att hitta någon bekant i Borlänge. Eller hitta någon pålitlig som är villig att dela/låna ut sin lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Men gör som jag. Försök fiska i att hitta någon bekant i Borlänge. Eller hitta någon pålitlig som är villig att dela/låna ut sin lägenhet.

Det låter ju som absolut smartast. Men har absolut inga förbindelser i borlänge :/ Men har fått uppgifter att någon vuxen kan boka typ hotellrum eller vandrarhem.
Då är det bara åka dit och betala!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera