Aviseringar
Rensa alla

Boende under Peace and love


Ämnesstartare

Jag vill verkligen åka till P&L i sommar men eftersom campingbiljetterna är slut så är ju boendet ett problem...

Tror ni att det kommer finnas nån ledig plats på nån camping i borlänge?

Eller kan man bo nån annanstans, t.ex. falun? Kan man lätt (och billigt) ta sig mellan städerna?


   
Citera

dramaqueen:

falun

www.dalatrafik.se där har du bussbolaget som styr falun-borlänge
Problemet är dock att det är sämsta bussbolaget då det kommer till nattbussar, vet dock inte om de styr upp extrabussar iom PL.
Det finns endast en camping i falun och den är belägen rätt långt ifrån där bussarna droppar av folk.
Sök på lugnet falun (campingen)
östra hamngatan falun(busshållplatsen)

Du har även vandrarhem, kommer inte ihåg exakta adressen. Men i närheten utav kyrkbacken och vandrargatan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Festivalcamping finns väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tälta bredvid staketet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppa med nån som bor på campingen och sov över varje dag [y]


   
SvaraCitera

Nuppa med mig föööööfan! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kamikazeb:

Nuppa med mig föööööfan! [cheers]

Nuppa INTE med den här killen. Med närmare eftertanke, ligg med en funktionär som delar ut armband. Då kan det nog ordna sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går festivalbussar 02.30 till Falun. 50 pix kostar det, och jag tror att man var tvungen att köpa en speciell biljett innan..Ska själv åka med dem, dock åt ett annat håll.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Ring INTE till mitt jobb (camping). Vi har fullt och jag blir trött på alla som ringer och är ledsna varjde dag för att de kommer få sova ute och få regn på sig/bli våldtagna, vet inte vad som är värst. [y]
Och tyvärr har nog de flesta fullt. Kolla Dala Backpackers och ett ställe som heter Tyllsnäs. Finns även en norr om Borlänge..vad heter den nu då?..Sifferbo Camping! Annars får väl jag ta hand om dig och bädda ner dig i min fotända? (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera