Aviseringar
Rensa alla

Bör jag berätta eller borde jag bli mer säker först?


Ämnesstartare

Som någon kanske vet så finns det en tjej jag är otroligt intresserad av och har varit det nu sen slutet av sommaren. Orkar inte dra hela historien igen så [crazy]

Jag vet att det blir några frågor i detta inlägg, om ni inte vill svara på alla så svara åtminstone på de två understrukna frågorna [y]

I all fall, jag har nu träffat henne två gånger på typ dejter och ett antal gånger annars. Och jag har börjat känslor för henne men jag vet inte riktigt än vad det är jag känner, men att jag har någon sorts av känslor är jag helt säker på. Men jag har börjat tycka att hon förtjänar att veta att jag känner något för henne men jag tvekar eftersom att jag inte är helt säker på vad det är för känslor. Vad tycker ni jag ska göra? Berätta eller vänta tills jag är mer säker?

Sen en annan (blev visst några fler, fast alla är på samma område) fråga också. Hur gillar ni tjejer att bli kramad utav en kille ni är intresserad utav? Finns det någon sorts kram som slår alla? Ska man som kille bocka sig ner eller inte? Skulle ni uppskatta om killen tar båda sina armar och händer under era och placerar ena handen lite längre upp mot axlarna och den andra lite längre ner mot svanken samtidigt som han trycker dig intill sig och typ lyfter dig? (Inte trycker så att det gör ont och inte lyfter dig från marken utan mer så att hälarna lämnar marken lite, fattar ni)

Tack på förhand!! [y]


   
Citera

vänta.


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Skulle ni uppskatta om killen tar båda sina armar och händer under era och placerar ena handen lite längre upp mot axlarna och den andra lite längre ner mot svanken samtidigt som han trycker dig intill sig och typ lyfter dig?

Fattar inte hur. Rita en instruktion i paint eller något.


   
SvaraCitera

stereo total:

Fattar inte hur. Rita en instruktion i paint eller något.

håller med


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

kulle ni uppskatta om killen tar båda sina armar och händer under era och placerar ena handen lite längre upp mot axlarna och den andra lite längre ner mot svanken samtidigt som han trycker dig intill sig och typ lyfter dig?

[tard][tard][tard]

stereo total:

Fattar inte hur. Rita en instruktion i paint eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

vänta.

Okey, känns faktiskt som att det är det bästa alternativet.

stereo total:

Fattar inte hur. Rita en instruktion i paint eller något.

That I can do. Återkommer när jag har fullgjort uppdraget [smile]


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Vad tycker ni jag ska göra? Berätta eller vänta tills jag är mer säker?

tkr: fortsätt som ni gör nu och "dejta"/umgås, får du starkare känslor och vill "inleda något seriöst" - berätta det då.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
zIGGE

stereo total:

Fattar inte hur. Rita en instruktion i paint eller något.

Angeleyes:

håller med

Image

...
eller

@0:20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att bilden som du har i mitten stämmer rätt bra zIGGE, iaf om det är något sånt här du menar.

kramas.jpg


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

bild

Jag fattar inte hur det där lyfter tjejen? Man kan ju inte få något grepp?

zIGGE:

zIGGE productions

Jag har ingen aning om vad tredje bilden förställer, men jag älskar den.


   
SvaraCitera

stereo total:

ag fattar inte hur det där lyfter tjejen? Man kan ju inte få något grepp?

ponera att han har en kort tjej som han trycker upp mot sig.
Typ, om jag fattat rätt.

Till herr Trådskapare: Ja det ser trevligt ut, men om hon gillar dig kommer hon ej bry sig om din kramteknik, de kommer vara de mysigaste i världen ändå.


   
SvaraCitera

Krama henne nästa gång ni träffas. Berätta inte, det kan bli awkward. Börja med att bara visa att du tycker om henne!!

Nintendo:

tkr: fortsätt som ni gör nu och "dejta"/umgås, får du starkare känslor och vill "inleda något seriöst" - berätta det då


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Hur gillar ni tjejer att bli kramad utav en kille ni är intresserad utav? Finns det någon sorts kram som slår alla? Ska man som kille bocka sig ner eller inte?

Tror inte det finns någon särskild regel.
Spontan och varm kanske.


   
SvaraCitera
zIGGE

antrax:

Spontan

*kram*

[tard]


   
SvaraCitera