Aviseringar
Rensa alla

Bör jag oroa mig?


time
 time
Ämnesstartare

Efter att ha gjort ett mycket tillförlitligt quiz på Facebook har jag fått reda på att jag är rädd för min egen mamma. Tydligen kan mammor både skälla och bitas (speciellt om man råkar kliva på dem). Testresultaten uppmanade mig även att uppsöka vård utifall att jag någon gång skulle bli biten av en mamma.

Bör jag oroa mig? Hur stor är risken egentligen? Att bli biten av en mamma, alltså. Är de giftiga? Är det läge att utveckla en ny fobi? (Har länge varit på jakt efter en ny att köra med, det här med torgskräck känns så väldigt 2004.)

Peace n love.


   
Citera

Peace lova n understanding man 😉


   
SvaraCitera

haha bus frö e du 😛


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Wanking BC:

Peace lova n understanding man 😉

Du ser, det är det här som är det roliga, "understanding man". Vanligtvis brukar ju kvinnfolk vara mer förstående, men jag menar, mammor är ju kvinnfolk, och det finns hur många mammor som helst, så nu är jag helt förvirrad. Mammor bits ju tydligen!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

haha bus frö e du 😛

Är jag ett frö? Är jag Bus frö? Vem är Bu? Är det en mamma? Bör jag vara rädd?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Du ser, det är det här som är det roliga, "understanding man". Vanligtvis brukar ju kvinnfolk vara mer förstående, men jag menar, mammor är ju kvinnfolk, och det finns hur många mammor som helst, så nu är jag helt förvirrad. Mammor bits ju tydligen!

Läget annars då alex 😉


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Wanking BC:

Läget annars då alex 😉

Det är bra, men jag vågar inte gå hem nu. [sad] Hur är det själv Erikis?


   
SvaraCitera

förstår inte det roliga [tard]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Mollymaj:

förstår inte det roliga [tard]

Åh, om jag ens en gång skulle få starta en tråd utan att folk genast tror att jag är sarkastisk.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

sa Karro och fortsatte vara seriös på internet.

Jaha, förlåt Karro.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det är bra, men jag vågar inte gå hem nu. Hur är det själv Erikis?

Hmm, Jo det är bra, men jag vågar mig inte hem heller :C


   
SvaraCitera

orolig vaa.. . [cute]


   
SvaraCitera

jag blev biten av en hund mamma en gång! och en svan mamma också. dem är faktist farliga! och en gång tydligen min egen mamma, men de minns jag inte de va bara pappa som påstod, och sen kallade han hnne för en häxa.....


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Mollymaj:

Jaha, förlåt Karro.

Jag heter Alex.

Wanking BC:

Hmm, Jo det är bra, men jag vågar mig inte hem heller :C

Lilla gubben. [sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera