Aviseringar
Rensa alla

Bör tjejen/killen veta ...


Green_dreams:

Jojo, säger att fan, jag vill inte höra vad han gjort i detalj

bra det iaf, annars hade du ju nästan fått skylla dig själv [crazy] elakt att han inte lyssnar, sånt kan han väl prata med sina vänner om istället, tror faktiskt dom är mer intresserade [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det man inte vet har man inte ont av, sägs det.


   
SvaraCitera

Green_dreams:

Det man inte vet har man inte ont av, sägs det.

det kan lika väl vara tvärt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sånt kan han väl prata med sina vänner om istället, tror faktiskt dom är mer intresserade [crazy]

Ja, men nu (när han ändå har berättat det mesta) så verkar han ha fattat. Kan också bero på att jag tjatade lite om mina ex med [bigsmile] Man måste prova allt [cool]
Och ja, vad har killar annars vänner till? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det kan lika väl vara tvärt om.

Kan det mycket väl vara. Men nu syftade jag på detta ämne [crazy]


   
SvaraCitera

Green_dreams:

Kan det mycket väl vara. Men nu syftade jag på detta ämne

jag menade att om man inte vet kan man hitta på, vilket kan göra minst lika ont, om inte ondare, än "sanningen".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag menade att om man inte vet kan man hitta på, vilket kan göra minst lika ont, om inte ondare, än "sanningen".

Ja det är ju sant. Men vissa saker behöver inte ens nämnas, utan en del saker kan man behålla för sig själv.


   
SvaraCitera

Green_dreams:

Men vissa killar verkar ha ett behov av att berätta/skryta

[shake] skulle bli rätt så avtänd och sur om min kille kände ett behov av att skryta för mig om sådant.


   
SvaraCitera

Green_dreams:

Men vissa saker behöver inte ens nämnas, utan en del saker kan man behålla för sig själv.

det beror väl på. jag personligen föredrar att veta/dela "allt" eftersom man slätar över eventuella oklarheter och accepterar varandra till 100% då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[shake] skulle bli rätt så avtänd och sur om min kille kände ett behov av att skryta för mig om sådant.

Jo tack, det var precis vad man kände, vilket jag sa till han. Och efter att han hade fått "smaka på sin egen medicin" så erkände han att man faktiskt inte behöver snacka om sånt!

Om han inte hade varit så speciell så hade jag fan dumpat han xD

internet:

det beror väl på. jag personligen föredrar att veta/dela "allt" eftersom man slätar över eventuella oklarheter och accepterar varandra till 100% då.

Ja vi alla tycker och känner ju olika.


   
SvaraCitera

Green_dreams:

Jo tack, det var precis vad man kände, vilket jag sa till han. Och efter att han hade fått "smaka på sin egen medicin" så erkände han att man faktiskt inte behöver snacka om sånt!

Bra att du sa ifrån! Han kanske inte tänkte på hur det lät.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Bra att du sa ifrån! Han kanske inte tänkte på hur det lät.

Ne, tror inte jag heller faktiskt. Men många säger alldeles för mycket utan att tänka på det.


   
SvaraCitera

Green_dreams:

Ja vi alla tycker och känner ju olika.

dagens visdom. kunde inte sagt det bättre själv.


   
SvaraCitera

Äh, spelar väl inte så stor roll. Klart att jag inte skulle vilja höra en detaljerad beskrivning eller se en rekonstruktion av det. Men liksom, careface att få reda på namn och ansikten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kille får prata med vilka han vill om det så är gamla ragg/ligg/kärlekar. Umgås också, men jag skulle nog kanske bli lite svartsjuk. Så länge det är på en vänskapsnivå så får han göra vad han vill. Men rör dom honom så klipper jag deras toooong 😉


   
SvaraCitera