Aviseringar
Rensa alla

början på alkoholism?


Ämnesstartare

Rodja:

början på din mamma?

nej din, ajusste henne knullade jag så hårt att hennes svalg täpptes igen bara för att hon stönade så högt, tog henne i rumpan idag också, hon är bra[smile]

din flickvän är också bra, ska ta henne i prutten imorgon, ska bli skönt vill jag lova dig[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

nej din, ajusste henne knullade jag så hårt att hennes svalg täpptes igen bara för att hon stönade så högt, tog henne i rumpan idag också, hon är bra[smile]

Din mamma? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Din mamma?

DIN![bigcheers]


   
SvaraCitera

svartarosen:

Hur ofta man super har ju egentligen ingenting att göra med hur stor risk man löper att bli alkoholist.

Exakt. En person som dricker alkohol en gång om året löper samma risk att bli alkoholist som den som dricker varje dag. Detta är en axiomatisk sanning.


   
SvaraCitera

alter ego:

Exakt. En person som dricker alkohol en gång om året löper samma risk att bli alkoholist som den som dricker varje dag. Detta är en axiomatisk sanning.

Du bör nog läsa på bättre om det fysiska alkoholberoendet.


   
SvaraCitera

SAVE ME:

början på alkoholism?

Du kommer få operera bort din lever när du bli äldre om du fortsätter såhär. Du kommer bli extremt tjock/överviktig utav alkoholen.

Men du gör som du vill. Vissa kan ju inte ha kul utan alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha! Testa att dricka ordentligt 5 gånger/vecka i ett halvår, det gjorde jag 07 och jag är då inte alkoholist. [party]


   
SvaraCitera

Alkolism är när du känner att du behöver det,antingen fysiskt (beroende) eller psykiskt (vill ha-suget).

Bara lägg av med det. Supa i mer än en vecka skadar dig otroligt.


   
SvaraCitera

4chan:

Du bör nog läsa på bättre om det fysiska alkoholberoendet.

Du bör läsa kursen "applicerad ironi", Södertorns högskola.


   
SvaraCitera

SAVE ME:

fyllde 18 i söndags och har supit från förra fredagen till igår, vad tror ni? ska även ut idag

Alkohol är en drog och droger förstör kroppar, man blir pundare och förstör sitt liv. Ens utseende förstörs och man dör som person. Patetiskt!

Reflekterar till SAVE ME:s åsikter om droger i drogforumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Realisten:

Alkohol är en drog och droger förstör kroppar, man blir pundare och förstör sitt liv. Ens utseende förstörs och man dör som person. Patetiskt!

Reflekterar till SAVE ME:s åsikter om droger i drogforumet.

jag söp igår också[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du bara skryter och vill verka cool och dekadent.
Du vet själv att du inte gör något som är bra, och så som du ser på saken tror jag inte du hör till "typen" som borde dricka, du verkar ha alkisgener, ja. Har du alkoholister i släkten?


   
SvaraCitera

Du är bara en fjolla som vill ha uppmärksamhet.
att utveckla alkoholism tar tid, lång tid. att missbruka är en annan femma.
Jag snitta 4-5dagar i veckan i nästan 2år, jag är inte alkoholist, jag missbrukade. Nu har jag inte druckit på snart en månad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Du är bara en fjolla som vill ha uppmärksamhet.
att utveckla alkoholism tar tid, lång tid. att missbruka är en annan femma.
Jag snitta 4-5dagar i veckan i nästan 2år, jag är inte alkoholist, jag missbrukade. Nu har jag inte druckit på snart en månad.

det är bra, men du behöver inte vara så uppkäftig

krökade igår också, råkade förstöra mitt rum när jag kom hem[blush]


   
SvaraCitera

SAVE ME:

men du behöver inte vara så uppkäftig

Jo.

SAVE ME:

råkade förstöra mitt rum när jag kom hem

Coolt, fjortis fylla eller?


   
SvaraCitera