Aviseringar
Rensa alla

börjar bli lite full


Ämnesstartare

sitter här med mediakatt och dricker sake, samt diskuterar sex med icke könsmogna människor. ställ gärna frågor till oss, vi har grym koll på allting. tidsbegränsat erbjudande.

slänger in en bild på goebbels också, mest för trovärdighetens skull.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

drick ett glas för mig också. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

slänger in en bild på goebbels också

så fånigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sprit här var det sprit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

så fånigt

Goebbles var tuff [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Goebbles var tuff [no-no]

Hela grejen är så fånig bara, liksom ska man bli provocerad eller vad, fattar inte? Bryr mej inte om er idol, inte ens efter den 200:ade visningen [sad] Surprise me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fånigheter. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hört att du låter mer tjejig/tjejigare röst än mig,är det sant att du har kvinnoröst?Min fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hela grejen är så fånig bara, liksom ska man bli provocerad eller vad, fattar inte? Bryr mej inte om er idol, inte ens efter den 200:ade visningen Surprise me

Om jag ville provocera folk så skulle jag uppsöka deras hemort, iklädd kycklingdräkt och ställa mig utanför deras fönster i ett par dagar och vägra svara på tilltal. Sådant provocerar folk.

Goebbles förtjänar en massa bildpostande i egenskap av fantatisk propagandaminister, det har inget med provokation att göra. Kycklingdräkt, som sagt.

Och ja...

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Who Gives a Shiit? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Och ja...

Hah, fint försök 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Possibly maybe:

drick ett glas för mig också. [wink]

sista saken gick till goebbels, så det blir det inget med. har ingen mer sprit hemma, annars hade vi lätt gjort.

Tözen:

Hört att du låter mer tjejig/tjejigare röst än mig,är det sant att du har kvinnoröst?Min fråga

inkorrekt. jag har väldigt ljus röst, dock alldeles för söndertrasad för att låta direkt tjejig. år av sprit, rökning och spelande i punkband har garanterat detta.

eller okej, den låter rätt tjejig. men inte direkt kvinnlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hah, fint försök 😀

Vet att du blev överraskad [cute]

Vincenco:

Who Gives a Shiit?

Jag bryr mig. Trådskaparen bryr sig uppenbarligen. Med lite otur så kommer även våra grannar att bry sig. Och med tanke på uttråkningsgraden på um så är jag säker på att hälften av alla dess medlemmar bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

sista saken gick till goebbels, så det blir det inget med. har ingen mer sprit hemma, annars hade vi lätt gjort.

det var ju synd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Trådskaparen bryr sig uppenbarligen

förtal.

Possibly maybe:

det var ju synd.

nah.


   
SvaraCitera