Aviseringar
Rensa alla

börjar bli lite full


Hando

Trevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Trevligt

faktiskt skittrevligt. eller ja, kommer bli när övriga kemikalier börjar verka. nu känns det lite som något sorts jobbigt mellanläge. men jag gillar sällskapet.

allmän uppdatering: vi lyssnar nu på the kills och har precis gått över till laptop för um-bruk. jag har hello kitty-pyjamas, mediakatt har svart linne och trosor. hon påstår att det är grått, men jag skyller på hallucinationer. det ser svart ut. vi ligger i säng.


   
SvaraCitera

Kommer inte på någon fråga... ömömöm, var jesus svart?

Jag vill också dricka nu[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

vi ligger i säng.

Knappast en uppdatering, kan inte tänka mig att någon som inte befinner sig i koma spenderar mer tid i säng än vi gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

var jesus svart?

Nej. Han hade ungefär samma hudfärg som den här killen.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är också onykter och spelar Tjackhoran högt för mina grannar! Men jag undrar vad som hänt med mörknäs mobil!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Knappast en uppdatering, kan inte tänka mig att någon som inte befinner sig i koma spenderar mer tid i säng än vi gör.

sanning.

DeathOrGlory:

Är också onykter och spelar Tjackhoran högt för mina grannar! Men jag undrar vad som hänt med mörknäs mobil!

borttappad. om någon skulle svara när du ringer så hälsa att jag gärna tar tillbaks den. skaffar väl ny så småningom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

borttappad. om någon skulle svara när du ringer så hälsa att jag gärna tar tillbaks den. skaffar väl ny så småningom.

Okej! Antar att det är därför du varken ringt eller skickat något trevligt sms!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Okej! Antar att det är därför du varken ringt eller skickat något trevligt sms!

svarat på, menar du? ofta att jag skulle inleda konversationer med folk på eget initiativ.

eller okej, men typ en person, eller med ett par till när jag har väldigt tråkigt. typ hon från nån ö utanför göteborg, vad heter hon? något. ah, nintendo!


   
SvaraCitera

VARFÖR sitter ni på UM när ni kan umgås och vara vettiga människor med ett liv, kanske skratta åt något, prata om just livet, spela ett spel?

mörknäs:

eller okej, den låter rätt tjejig. men inte direkt kvinnlig.

hahahahahah

mörknäs:

något. ah, nintendo!

hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

svarat på, menar du? ofta att jag skulle inleda konversationer med folk på eget initiativ.

Det har du gjort med mig! Ringt och frågat vad du skulle köpa för mat och skickat sms om Putin, negrer och en dikt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

VARFÖR sitter ni på UM när ni kan umgås och vara vettiga människor med ett liv, kanske skratta åt något, prata om just livet, spela ett spel?

nah, vi gillar um, och har tråkigt. eller ja, gillar inte, men det är tidsfördriv. och tvångstanke.

samt, vad är bättre att skratta åt än um?

BLODÅDRA:

hahahahahah

vadå, jag är seriös! samt, du har väl inte hört min röst?

DeathOrGlory:

Det har du gjort med mig! Ringt och frågat vad du skulle köpa för mat och skickat sms om Putin, negrer och en dikt!

det HAR jag ju, med detta icke sagt att det händer ofta!


   
SvaraCitera

mörknäs:

nah, vi gillar um, och har tråkigt. eller ja, gillar inte, men det är tidsfördriv. och tvångstanke.

hur ser mediakattis ut då beskriv henne för mig alltså utseendet och sist kanske lite personality

mörknäs:

vadå, jag är seriös! samt, du har väl inte hört min röst?

hahahaha näää vet ej om jag vill heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

det HAR jag ju, med detta icke sagt att det händer ofta!

Då känner jag mig speciell!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

hur ser mediakattis ut då beskriv henne för mig alltså utseendet och sist kanske lite personality

hon är allmänt söt, 18, har svart (kort) hår och ser inte fullt lika mycket ut som barn som andra jag brukar ligga med. dock rätt mycket ändå. hon gillar goebbels, propaganda och mose. och förmodligen även abraham. hon är jude.

BLODÅDRA:

hahahaha näää vet ej om jag vill heller

du. den äger.


   
SvaraCitera