Aviseringar
Rensa alla

Börjar gymnasiet snart...


ja brukar tänka att det finns ingen kille att tävla mot.. speciellt i det avlånga landet Sverige där nästan ingen kille stöter på tjejer öht, och då räknar jag inte med ngt lamt försök till att bli vän och sen plötsligt visa intresse som de flesta gör. många tror att snygga tjejer blir raggade på hela tiden- FEL, det flesta vågar inte så mitt tips är att börja med de snyggaste,

det där med "var dig själv" kan va förvirrande ja vet, alla säger ju det, det som menas är egentligen. "var ditt bästa själv" (agera som man själv vill utan att bry sig så mkt, inte söka bekräftelse etc), många säger att "de är sig själva" men egentligen är inte det.

tänk på tiden du var typ 10 år och inte tänkte på vad du gjorde, sprang runt och reta tjejerna hur du ville och var dig själv på RIKTIGT, det där kallas att "vara sig själv"


   
SvaraCitera

JaamenLol:

'' Leta inte efter kärleken, låt kärleken komma till dig''

utveckla, och rätta mig om jag har fel men menar du att man inte ska ragga på tjejer öht, och bara låta dem komma till en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var självsäker rolig charmig elak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var inte elak


   
SvaraCitera

Beror på hur du ser ut. Alla spelar inte i samma liga eller efter samma regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utseende spelar inte så stor roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sålänge man inte är så ful att man sticker ut i mängden


   
SvaraCitera

Burrito:

utseende spelar inte så stor roll

Klart det gör.


   
SvaraCitera
Bakric

JaamenLol:

Jag brukar ge rådet '' Leta inte efter kärleken, låt kärleken komma till dig''.

Ja det går ju åt helvete för mig om man säger så.

mopsen:

vi tjejer gillar när man går rak på sak. fråga om hon vill knulla och sedan fria.

Brukar inte heller fungera särskilt bra om man inte har jävligt mycket pengar/muskler eller om det inte är byns fulaste madrassflicka man frågar.

Vicarious:

Klyschigt... men va bara dig själv.

För då kan man ju vara säker på att det är ens insida det är fel på när man får nobben[y]

Burrito:

utseende spelar inte så stor roll

Min stjärt heller.


   
SvaraCitera
mynona

Bakric:

madrassflicka

Obehagligt uttryck


   
SvaraCitera
Bakric

mynona:

Obehagligt uttryck

Okej då....
"Tös vars, till synes, största prioritet är att få kuk".
Nöjd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var elak


   
SvaraCitera
mynona

Bakric:

"Tös vars, till synes, största prioritet är att få kuk".

Tjo, om synen på killarna är likadan. Killar som gärna ligger med dessa töser men samtidigt ser ned på den och kallar dem för skällsord och tycker att de inte förtjänar kärlek medan de anser att de själva kan göra det och fortfarande förtjäna kärlek, däremot ...


   
SvaraCitera
Bakric

mynona:

Tjo, om synen på killarna är likadan. Killar som gärna ligger med dessa töser men samtidigt ser ned på den och kallar dem för skällsord och tycker att de inte förtjänar kärlek medan de anser att de själva kan göra det och fortfarande förtjäna kärlek, däremot ...

Har bara knullat en gång i mitt liv (med en hora, vars yrkesgrupp jag för övrigt stöttar så länge det sker på frivillig basis) så jag är klanderfri [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

Klart det gör.

Bakric:

Min stjärt heller.

Klart det spelar roll, men utséendet är inte det viktigaste direkt...


   
SvaraCitera