Aviseringar
Rensa alla

Börjat skriva på en bok...om mitt liv..som bestämt:).


Ämnesstartare

Hej....jag vill hänvisa till min tråd...om att skriva en bok. http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=246759

Nu ligger det till att jag har kommit igång...med att skriva boken. Det går framåt...åt rätt håll...som var tanken...dock uppkommer det några frågor...som jag undrar... Rättare sagt två frågor. Dem behöver svar för att jag kan komma vidare..med boken...om mitt liv...som titeln heter.

I tredje kapitlet...så handlar det om mobbing under högstadiet...olika referenser...fördelar och nackdelar...uppåt...:). Men jag vill ha reda lite mer, om det är någon mening....i att skapa en analys...som berättar vilken sort...av ställning...som det går ut på...i sig självt själva trakkaseriernas höjdpunkt.

Fråga nummer två....Fjärde kapitlet...andra stycket...Går det sätta en rubrik inne i kapitel?

Och alla som säger nåt...att jag inte skriver helt 100-procentigt...dem hänvisar jag till att jag tar hjälp...av en korrekturläsare:).


   
Citera
Ämnesstartare

Undrar vems fake du är, hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Undrar vems fake du är, hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Undrar vems fake du är, hm.


   
SvaraCitera
Exner

Golfguden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Undrar vems fake du är, hm.

Haha, jag vet! [bigsmile]


   
SvaraCitera

passaro:

Undrar vems fake du är, hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattprofeten:

Haha, jag vet! [bigsmile]

PM:a!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fördelar med mobbing?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, du får inte vara fake!! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

I tredje kapitlet...så handlar det om mobbing under högstadiet...olika referenser...fördelar och nackdelar.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Fördelar med mobbing?

Fördelar...till exempel grupp-tillhörighet...att visa sin status...fördelar ur mobbarnas perspektiv...som kan vändas till nackdelar...ur en annan synpunkt. Det är det jag menar...inte att dem mobbade ska få fördel....de förstår jag om du missförstod...va inte tydlig nog.

isola:

Nej, du får inte vara fake!! [sad]

Vet inte vad dem fått det från...jag skriver boken...om mitt liv:). Tro det eller ej..det är sant.

S3ON:

[tard]

Var jag otydlig..på vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.....................................................................................​​..............................................................................​.......​.......................................................................​..............​................................................................​.....................​.........................................................​............................​..................................................​...................................​...........................................​..........................................​....................................​.................................................​.............................​........................................................​......................​...............................................................​...............​......................................................................​........​.............................................................................​.​.........................................
kill me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Undrar vems fake du är, hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Vet inte vad dem fått det från...jag skriver boken...om mitt liv:). Tro det eller ej..det är sant.

Mm, det bra. Lyssna inte på elakingarna. [love]


   
SvaraCitera