Aviseringar
Rensa alla

Bojkotta Vinter-OS i Sochi, Ryssland


Ämnesstartare

Fattar inte varför fler länder inte bojkottar detta Vinter-OS! Rysslands metoder är ju under all kritik!! Samla ihop massa hemlösa hundar och avliva dem bara för att "rensa" gatorna, och inte betala byggnadsarbetarna som varit med och byggt arenorna inför spelen. Istället hotar man dem till livet och tvingar dem att skriva på papper som friskriver byggbolagen från de skulder de har till byggarbetarna. Och för att inte tala om deras hat mot homosexuella. Vilka förjävliga politiker och vidriga metoder!! Åååh va arg man blir!!! ArgTumme nedFörvirrad


   
Citera

Jag kommer kolla med glädje


   
SvaraCitera

Finns inte en chans att jag ska missa hockeyn. Ska t.o.m kolla damhockeyn.


   
SvaraCitera

sotji*


   
SvaraCitera

Сочи*


   
SvaraCitera

Sist jag kollade så handlade OS om sport, inte om politik. 


   
SvaraCitera

julia92:
Fattar inte varför fler länder inte bojkottar detta Vinter-OS! Rysslands metoder är ju under all kritik!! Samla ihop massa hemlösa hundar och avliva dem bara för att "rensa" gatorna, och inte betala byggnadsarbetarna som varit med och byggt arenorna inför spelen. Istället hotar man dem till livet och tvingar dem att skriva på papper som friskriver byggbolagen från de skulder de har till byggarbetarna. Och för att inte tala om deras hat mot homosexuella. Vilka förjävliga politiker och vidriga metoder!! Åååh va arg man blir!!! ArgTumme nedFörvirrad

Hört om VM i brasilien där folk blivit av med sina hem? Gängen har blivit ivägforslade/dödade för att rensa upp gatorna. 


   
SvaraCitera

låter skit bra det är ju tävlingens fel allting inte rysslands presedent eller nånting


   
SvaraCitera

Blåbärt:
Sist jag kollade så handlade OS om sport, inte om politik. 

Jao, kanske precis därför man har flyttat OS-pengar till skatteparadis..  http://www.svt.se/ug/os-pengar


   
SvaraCitera

julia92: Samla ihop massa hemlösa hundar och avliva dem bara för att "rensa" gatorna

sa detta till mina parents igår, de ba: "Ja, det är väl bra att de gör något åt de äckliga sakerna som vandrar omkring?"

Gråter 


   
SvaraCitera

mmm bojkottar

m


   
SvaraCitera

Blåbärt:
Sist jag kollade så handlade OS om sport, inte om politik. 

Fast landet uttnyttjar ju de faktum att de har OS i sitt land genom att bete sig som skit. Anledningen till varför folk blir behandlade som skit och inte får sina pengar och annat, är pga Ryssland har OS där.


   
SvaraCitera

Kolla bara hur vissa människor på stan behandlar andra homosexuella 

Man mår fan illa.


   
SvaraCitera

Sochi  


   
SvaraCitera

Krossan:

Jao, kanske precis därför man har flyttat OS-pengar till skatteparadis..  http://www.svt.se/ug/os-pengar

Anura:

Fast landet uttnyttjar ju de faktum att de har OS i sitt land genom att bete sig som skit. Anledningen till varför folk blir behandlade som skit och inte får sina pengar och annat, är pga Ryssland har OS där.

OS har sedan många år tillbaka varit ett sätt för värdnationen att tjäna en del på att anordna det. Att bojkotta OS nu är som att fortsätta behandla folket som skit, att inte erkänna det arbete de som byggt upp allt inför OS utfört. 


   
SvaraCitera