Aviseringar
Rensa alla

Bojkotta Vinter-OS i Sochi, Ryssland


Blåbärt: Att bojkotta OS nu är som att fortsätta behandla folket som skit, att inte erkänna det arbete de som byggt upp allt inför OS utfört.

De får inte ens betalt för sitt arbete så vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera

Krossan:

De får inte ens betalt för sitt arbete så vad spelar det för roll?

Så du menar att du hellre inte skulle få betalt för något som inte används än att inte få betalt för något som används?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har inte tvåhundrasjuttionio kronor över så det blir ej svårt att bojkotta riktigt bra sport...


   
SvaraCitera

Uppdrag gransknings två avsnitt som handlar om OS i Sotji är intressanta, jag kommer absolut bojkotta.


   
SvaraCitera

FruLiten:
Uppdrag gransknings två avsnitt som handlar om OS i Sotji är intressanta, jag kommer absolut bojkotta.

Va cool du är.


   
SvaraCitera

den.fete:

Va cool du är.

Tack!


   
SvaraCitera

stör mig på att inte svt sänder os. 


   
SvaraCitera

S3ON:
stör mig på att inte svt sänder os. 

skaffa viasat/viaplay.


   
SvaraCitera

Vad är det för fel på OS nu då bara en Sport och Tävling chilla lite.


   
SvaraCitera

den.fete:

skaffa viasat/viaplay.

jo, mina familjemedlemmar har viasat.. Men vafan, jag vill sitta och glo vid datorn.. Finns d någon streamingkanal där ute kanske på svenska eller engelska? 

hade ett program förut  med massa olika stora kanaler som man kunde streama gratis, främst amerikanska dock. vet du vilka amerikanska kanaler som sänder os?  


   
SvaraCitera

S3ON:

jo, mina familjemedlemmar har viasat.. Men vafan, jag vill sitta och glo vid datorn.. Finns d någon streamingkanal där ute kanske på svenska eller engelska? 

hade ett program förut  med massa olika stora kanaler som man kunde streama gratis, främst amerikanska dock. vet du vilka amerikanska kanaler som sänder os?  

http://www.wiziwig.tv/competition.php?part=sports&discipline=olympics


   
SvaraCitera
  • Alla som protesterar kommer bli mördade, det är en lag från Rix Presedenten som han sändt till mig via ett medelande Och se de här som ett varning.

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

S3ON:

hittade inga engelska kanaler där :// 

jag ska se os hos min familj iaf. varför föredrar du dator? betydligt bättre på tv.


   
SvaraCitera

den.fete:

jag ska se os hos min familj iaf. varför föredrar du dator? betydligt bättre på tv.

Då kan jag dubbeltaska mkt smidigare, typ sitta på UM samtidigt. plus får vara ifred. 


   
SvaraCitera