Aviseringar
Rensa alla

bok remix


Ämnesstartare

Denna tråden går ut på att man öppnar sidan 42 i en bok och tar den första meningen på sidan. Man lägger till meningen till en text som innehåller alla meningar som skrivits i tråden. Jag börjar:

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med.


   
Citera

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived.


   
SvaraCitera

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived.
"Nej, det gör du inte" utbrister jag därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför.
"Som eld!" sa han.


   
SvaraCitera

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför.
"Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU  internal frequensy


   
SvaraCitera

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför.
"Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU internal frequensy
Strax efter 18 den 21 juli 2011 kom larmet om att en man som var utklädd till polis sköt mot deltagarna på de norska socialdemokraternas ungdomsförbunds läger på Utoya, en ö utanför Norges huvudstad Oslo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför."Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU internal frequensyStrax efter 18 den 21 juli 2011 kom larmet om att en man som var utklädd till polis sköt mot deltagarna på de norska socialdemokraternas ungdomsförbunds läger på Utoya, en ö utanför Norges huvudstad Oslo.
Jag vill ansvara för honom, av mig hand må du utkräva honom.


   
SvaraCitera
time
 time

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför."Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU internal frequensy. 

Strax efter 18 den 21 juli 2011 kom larmet om att en man som var utklädd till polis sköt mot deltagarna på de norska socialdemokraternas ungdomsförbunds läger på Utoya, en ö utanför Norges huvudstad Oslo. Jag vill ansvara för honom, av mig hand må du utkräva honom. "Hailey är död", sa jag högt och min röst fyllde rummet som en brakskit på en middagsbjudning.


   
SvaraCitera

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför."Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU internal frequensy.

Strax efter 18 den 21 juli 2011 kom larmet om att en man som var utklädd till polis sköt mot deltagarna på de norska socialdemokraternas ungdomsförbunds läger på Utoya, en ö utanför Norges huvudstad Oslo. Jag vill ansvara för honom, av mig hand må du utkräva honom. "Hailey är död", sa jag högt och min röst fyllde rummet som en brakskit på en middagsbjudning.

När allt börjar handla om kraftansträngning istället för förmåga blir spelet oigenkännligt, ett enda virrvarr av brytningar och vevande armar och panikslagna, vanligtvis duktiga spelare som kastar bort bollen.


   
SvaraCitera

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför."Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU internal frequensy.

Strax efter 18 den 21 juli 2011 kom larmet om att en man som var utklädd till polis sköt mot deltagarna på de norska socialdemokraternas ungdomsförbunds läger på Utoya, en ö utanför Norges huvudstad Oslo. Jag vill ansvara för honom, av mig hand må du utkräva honom. "Hailey är död", sa jag högt och min röst fyllde rummet som en brakskit på en middagsbjudning.

När allt börjar handla om kraftansträngning istället för förmåga blir spelet oigenkännligt, ett enda virrvarr av brytningar och vevande armar och panikslagna, vanligtvis duktiga spelare som kastar bort bollen.

Case LA är försedd med en fyrcylindrig 4 takts fotogenmotor medd toppventiler och utbytbara våta cylinderfoder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför."Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU internal frequensy. Strax efter 18 den 21 juli 2011 kom larmet om att en man som var utklädd till polis sköt mot deltagarna på de norska socialdemokraternas ungdomsförbunds läger på Utoya, en ö utanför Norges huvudstad Oslo. Jag vill ansvara för honom, av mig hand må du utkräva honom. "Hailey är död", sa jag högt och min röst fyllde rummet som en brakskit på en middagsbjudning. När allt börjar handla om kraftansträngning istället för förmåga blir spelet oigenkännligt, ett enda virrvarr av brytningar och vevande armar och panikslagna, vanligtvis duktiga spelare som kastar bort bollen.Case LA är försedd med en fyrcylindrig 4 takts fotogenmotor medd toppventiler och utbytbara våta cylinderfoder. I gryningen stannade vi för att byta hästar en tredje gång men istället för att sitta upp igen stod vi kvar vid en flod.


   
SvaraCitera

Sölig lek, få kommer orka att läsa snart, den blir för lång. Bra tänkt ändå.

Detta gjorde Afghanistan till ett land som vi kunde samarbeta med. This is dangerous - a lone swallow does not mean that summer has arrived."Nej, det gör du inte" utbrister jag därför."Som eld!" sa han. Ai Overclock Tuner allows you to select the CPU overclocking options to achieve the desire CPU internal frequensy.

Strax efter 18 den 21 juli 2011 kom larmet om att en man som var utklädd till polis sköt mot deltagarna på de norska socialdemokraternas ungdomsförbunds läger på Utoya, en ö utanför Norges huvudstad Oslo.
       Jag vill ansvara för honom, av mig hand må du utkräva honom.
"Hailey är död", sa jag högt och min röst fyllde rummet som en brakskit på en middagsbjudning.

När allt börjar handla om kraftansträngning istället för förmåga blir spelet oigenkännligt, ett enda virrvarr av brytningar och vevande armar och panikslagna, vanligtvis duktiga spelare som kastar bort bollen.
        Case LA är försedd med en fyrcylindrig 4 takts fotogenmotor medd toppventiler och utbytbara våta cylinderfoder

I gryningen stannade vi för att byta hästar en tredje gång men istället för att sitta upp igen stod vi kvar vid en flod. "It is actually a pity, (returned Miſs Clakſon, ſarcaſically) that you conſented to do it then."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(jaja. Vi får göra ett nytt kapitel när det blir söligt)

Kapitel 2 
Dom var värdelösa som transportmedel eftersom deras ryggar omedelbart gick av, men Vogonerna satte sig på dem ändå.


   
SvaraCitera
soviet

Kapitel 2
Dom var värdelösa som transportmedel eftersom deras ryggar omedelbart gick av, men Vogonerna satte sig på dem ändå. By the time Ralph finished blowing the conch the platform was crowded.


   
SvaraCitera
lok501

Kapitel 2
Dom var värdelösa som transportmedel eftersom deras ryggar omedelbart gick av, men Vogonerna satte sig på dem ändå. By the time Ralph finished blowing the conch the platform was crowded.

A murmur of aproval swept through the children.


   
SvaraCitera