Aviseringar
Rensa alla

Boken som berättade sanningen


Ämnesstartare

Ja[cool]


   
SvaraCitera

skulle försöka läsa den. men skulle nog inte lyckas pga mina extrema koncentrationssvårigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no idea:

Men ge exempel då.

Tyvärr har jag varken skrivit eller läst boken. [confused]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Hade du verkligen kunnat leva helt normalt med vetskapen om att det finns en bok som förklarar allt liggandes i ditt rum utan att du rör den? Personligen hade jag nog läst den pga extrem nyfikenhet, eventuellt bränt upp den.

Om jag hade vetat att jag skulle ta livet av mig inom loppet av 48 timmar skulle jag nog lyckas hålla mig, ja. Skulle antagligen låsa in den på något sätt, så att det inte skulle vara alltför lätt att läsa den.


   
SvaraCitera

Ungsynvinkel:

Hade du läst den?

Absolut inte, är helt ointresserad av det ändå.


   
SvaraCitera

Skulle läst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Absolut inte, är helt ointresserad av det ändå.

Hur kommer det sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Om jag hade vetat att jag skulle ta livet av mig inom loppet av 48 timmar skulle jag nog lyckas hålla mig, ja. Skulle antagligen låsa in den på något sätt, så att det inte skulle vara alltför lätt att läsa den.

Jaha, starkt av dig att kunna klara frestelsen isåfall, vet att jag aldrig skulle klara av det. [y]


   
SvaraCitera

Ja det e klart att jag skulle fan va grymt att få svar på allting som rör sig om universum 😀


   
SvaraCitera

Ja, men inte som det är nu. Om jag hade den framför mig nu, skulle jag spotta på den och skratta åt den, håna. Dansa på den skulle jag nog också kunna tänka mig göra, och samtidigt sjunga

mmm jag vet, men har inget bättre för mig ändå [tired][zzz]


   
SvaraCitera

är visserligen intresserad, men visste jag att jag skulle drabbas av det, så nej, det skulle jag inte, jag vill leva. Kanske skulle spara den till min dödsbädd eller ge det till någon jag ogillar.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

är visserligen intresserad, men visste jag att jag skulle drabbas av det, så nej, det skulle jag inte, jag vill leva. Kanske skulle spara den till min dödsbädd eller ge det till någon jag ogillar.

This.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

Ja det e klart att jag skulle fan va grymt att få svar på allting som rör sig om universum 😀

Jo men det hade inte spelat dig någon roll överhuvudtaget om du dött inom loppet av 48 timmar efter att du läst den? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart jag skulle ha läst boken. Det är värt att veta allt


   
SvaraCitera