Aviseringar
Rensa alla

Bokstavsbarn


Ämnesstartare

Vad är det med folk som tror att bokstavsbarn är snea och fan allt? Vi är precis likadana som ni andra.
Vi alla är människor med olika personligheter. Det finns ingen diagnos som berättar hur vi är som person. Vi är dom vi är, dom vi växer upp till, dom vi väljer att vara.

Jag är en stolt bokstavsbarn som inte skäms för mina diagnoser. Jag är stolt för den jag är idag, jag är glad och stark och det är för att jag har valt att vara det idag och det finns ingen annan som kan ändra på det 🙂

Tycker att ingen ska skämmas för den man är. Var stolt istället! 🙂

Bokstavsbarn <3

287903_4564023657800_287037034_o.jpg


   
Citera

Anonymia08:

Annat (Du röstade på detta alternativ)

inget


   
SvaraCitera

Nada


   
SvaraCitera

Det är bara för att folk med bokstäver har en förmåga att behöva berätta detta för alla i sin omgivning som om någon skulle bry sig. Det är samma som med religiösa, om de bara kunde hålla käften så skulle dom ha ett mycket lättare liv.


   
SvaraCitera

varför ens göra en stor grej av det....

Anonymia08:

Add (Du röstade på detta alternativ)

tror fan det alltså


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Annat (Du röstade på detta alternativ)

Blivande_japan:

inget


   
SvaraCitera

AS light och eventuellt ADD.


   
SvaraCitera

Varför vill man kalla sig själv för bokstavsbarn?


   
SvaraCitera

Älskar btw särskrivningen i namnet på er facebookgrupp.


   
SvaraCitera

Bokstavsbarn känns (och var när jag gick i skolan) emellertid som en ganska stigmatiserande benämning.


   
SvaraCitera

Schism:

Bokstavsbarn känns (och var när jag gick i skolan) emellertid som en ganska stigmatiserande benämning.

Mjo känns lite som att "nu gör vi begreppet till vrt eget istället!" men kanske inte så lyckat i det här fallet.


   
SvaraCitera