Aviseringar
Rensa alla

Boktipset.se - har ni konton?


http://www.boktipset.se/medlem/RabarberBerr
sådärja
har ej böcker tillagda än dock


   
SvaraCitera

dazed:

Vad fan säger du?

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Ja vafan jag behöver lite tips på porriga böcker okej? Det är hälsosamt. I am not an animal! [cry]


   
SvaraCitera

dazed:

Ja vafan jag behöver lite tips på porriga böcker okej? Det är hälsosamt. I am not an animal!

tyvärr är jag dålig på sånt.
vet att svefnpurka läst en bok som heter "nekrofilen" den borde ju innehålla lite porr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tyvärr är jag dålig på sånt. vet att svefnpurka läst en bok som heter "nekrofilen" den borde ju innehålla lite porr

Ja men vafan det finns inga problem man inte kan försöka jobba bort.

Du kan hälsa din brorjävel att han var en jävla god värd förövrigt


   
SvaraCitera

dazed:

Du kan hälsa din brorjävel att han var en jävla god värd förövrigt

ah det kan jag göra!

kan också hälsa från mig själv till dig att du va 1 jävla dålig gäst som drog typ 1 h innan jag kom [mad][mad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ah det kan jag göra!

Fint det.

Blivande_japan:

kan också hälsa från mig själv till dig att du va 1 jävla dålig gäst som drog typ 1 h innan jag kom

Det var en slumpjävel jag lovar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja vafan jag behöver lite tips på porriga böcker okej? Det är hälsosamt. I am not an animal! [cry]

Image

!!!

---

varför skulle man behöva boktips, förresten? jag behöver en tjänst som kan sålla ut bland böckerna i min att-läsa-lista åt mig. den är för tillfället uppe i 64 stycken, mer än hälften av dem tunga bögböcker jag bara behöver suga informationen ur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

varför skulle man behöva boktips, förresten? jag behöver en tjänst som kan sålla ut bland böckerna i min att-läsa-lista åt mig. den är för tillfället uppe i 64 stycken, mer än hälften av dem tunga bögböcker jag bara behöver suga informationen ur.

Jag vet man kommer aldrig att kunna läsa allt man vill men ibland vill man av någon anledning utöka poolen.

tlaltecuhtli:

porr

Gött mos.


   
SvaraCitera

dazed:

Det var en slumpjävel jag lovar!

det tror jag inte du!!


   
SvaraCitera

dazed:

.

Dan hälsar att han är ärad över att du kom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Dan hälsar att han är ärad över att du kom!

Bilden av honom sittandes i trans maniskt sjungandes "get on up" kommer förevigt att finnas i mitt minne.

Blivande_japan:

det tror jag inte du!!

Jag svär.


   
SvaraCitera

dazed:

Bilden av honom sittandes i trans maniskt sjungandes "get on up" kommer förevigt att finnas i mitt minne.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaa! Det har jag. Blev faktiskt medlem på för ett tag sedan, men hade glömt bort det. Tack för påminnelsen!


   
SvaraCitera