Aviseringar
Rensa alla

bollmössor.


Ämnesstartare

Geigerzähler:

Blir irriterad på folk som tycker att det är VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRZZTAAA NYYHEEETEEEN att djur blir dåligt behandlade på pälsfarmar.

Lite så ja. Hur tror de att man får päls egentligen? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

fårskinnjackor

men avlivas inte dom lite mer humant? Eller är det bara en vanföreställning jag har för att jag tror att de används till mat efter?

Nintendo:

Lite så ja. Hur tror de att man får päls egentligen?

har man inte pälsbollsträd? :S som man skördar och så lagom till vintersäsongen?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

vanföreställning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har man inte pälsbollsträd? :S som man skördar och så lagom till vintersäsongen?????

True story!!Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

tycker detta är väldigt underhållande då många tjejer i min skola som bär dessa mössor kallar sig själva djurvänner.

Fick mig att tänka på en UM:are som kallade sig djurvän och åt kött.

Blir arg och vill kunna engagera mig mer i DRA. [sad][sad][cry]


   
SvaraCitera

Kanske dags att vi sätter en bild på prislappen/tvättlappen på klädplaggen vi köper. Dels en bild på djuret som gett oss klädesplagget och hur de har levt/vad som har varit i media innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

fårskinnjackor är rätt snygga....

ah, skulle nog också tycka det om det inte voer så att jag tycker päls är heeeemskt. fast i mössorna tar dom ju från blåräven.. typ utrotningshotad osv..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

True story!!

VISSTERE!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

men avlivas inte dom lite mer humant? Eller är det bara en vanföreställning jag har för att jag tror att de används till mat efter?

vet faktiskt inte, tror inte dom får en elstav i ändtarmen iallafall....

Postorderhoran:

har man inte pälsbollsträd? :S som man skördar och så lagom till vintersäsongen?????

[love]

hannnah:

fast i mössorna tar dom ju från blåräven.. typ utrotningshotad osv..?

mm [sad]


   
SvaraCitera