Aviseringar
Rensa alla

Bombattentatet i stan. Rösta på SD?


Ämnesstartare

Efter Bombattentatet i stan så har jag fått en helt annan syn på invandring och muslimsk tro.

Är jag de enda som tycker att vi borde deportera alla muslimer. Muslimer kan inte vara en del av ett civiliserat samhälle?


   
Citera
Ämnesstartare

Fan vad blåst du är.

Och det där kan jag inte få varningspoäng för. Det där är fakta inte åsikt eller påhopp. [no-no]


   
SvaraCitera

det är knappast som att den här personen är representativ för muslimer överlag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visst kalla mig idiot. Och nej man kan inte dra alla över en kant. Men om man ska bli av med problemen. skicka ut muslimerna. Hela min familj har ändrat politisk ställning efter bombningen, det blir SD. Ni som tror att 2 helt olika religioner kan leva i sida vid sida i längden är riktigt naiva...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stopp här nu. menar du att en person som tar sitt eget liv påverkar dig mer än en som mördat en utrikesminister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

Ni som tror att 2 helt olika religioner kan leva i sida vid sida i längden är riktigt naiva...

Vilka olika religioner skulle det vara, menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror de säkert kan få över 20% nästa val, det är sorgligt att människor kan vara så trångsynta i ett land med så pass bra utbildning [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

Efter Bombattentatet i stan så har jag fått en helt annan syn på invandring och muslimsk tro.

Jo, jag förstår dig. Sedan attentatsförsöket i Härjedalen så har min syn på norrlänningar förändrats, jag ser inte längre norrländsk kultur som kompatibel med ett demokratiskt samhälle...

http://mobil.svt.se/2.55755/1.1864872/polisen_stoppade_sjalvmordsbombare?lid=puf...


   
SvaraCitera

ExtoicWorm:

Hela min familj har ändrat politisk ställning efter bombningen, det blir SD. Ni som tror att 2 helt olika religioner kan leva i sida vid sida i längden är riktigt naiva...

de fyra andra världsreligionerna, plus flera hundra andra mindre religioner som finns i landet kan, så varför skulle muslimer vara ett undantag? hatet och våldet är inte beroende på muslimer eller islamister i sig själva, utan snarare den gemensamma hetsen mellan två parter, väst mot islam.

och om en sådan här sak fick hela din familj att ändra sympatier kommer ni säkert ändra er ca. 1000 gånger innan 2014.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

Man kan tänka sig att du är en muslims idiot med tanke på din visningsbild? var det din farsa som satt i planet som körde in i WTC?

HAHA. Ja, det var min pappa. Uh. Oh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är nu en genomsnittlig Sverigedemokrat, gratulerar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ut med alla människor!!! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

Och nej man kan inte dra alla över en kant.

Det heter "dra alla över samma kam". Använd inte uttryck som du inte behärskar. [zzz]

ExtoicWorm:

Men om man ska bli av med problemen. skicka ut muslimerna.

Men Sverige gjorde fortfarande inte något åt muhammedbilderna och vi har fortfarande trupper i Afganistan så de kan fortfarande åka hit och göra bombningar. Har du tänkt på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köffein:

jag tror de säkert kan få över 20% nästa val, det är sorgligt att människor kan vara så trångsynta i ett land med så pass bra utbildning

Det är snarare du som är blå ögd. Om du vill ha et mångkulturellt samhälle flytta till usa. Här vill jag ha nordiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

Är jag de enda som tycker att vi borde deportera alla muslimer. Muslimer kan inte vara en del av ett civiliserat samhälle?

har du slagit i huvudet? du verkar förvirrad sötnos


   
SvaraCitera