Aviseringar
Rensa alla

Bondage/handbojor


Ämnesstartare

Gunvald:

Du kan få testa mina fniss

Var rädd för att han inte skulle släppa loss mej om jag testa, litar ännu mindre på att du skulle göra det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tänkte prova den här lördagen med en mysig tjej^^

Får jag också komma på ditt knytkalas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har en sänggavel med spjälor (se nedan) så funkar det att sätta ena bojan runt hennes handled, den andra runt andra handleden och så ha kedjan mellan bojorna runt en av spjälorna. Om hon ligger på rygg så kommer det förmodligen börja göra ont efter ett tag, dock.

Image

Föreslår att du sätter på handbojor bakom hennes rygg istället (tänk Cops) eller något. Om du vill vara knepig så funkar det att sätta fast dem så att ena handen är på framsidan av hennes kropp och andra på baksidan, dvs kedjan mellan benen. Man behöver vara rätt så rejält vig för att ta sig ur något sådant.


   
SvaraCitera

kebu12:

Var rädd för att han inte skulle släppa loss mej om jag testa, litar ännu mindre på att du skulle göra det[blush]

Ska låsa in dig i min källare i 20 år [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Ska låsa in dig i min källare i 20 år

Okej, deal[cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

Okej, deal[cute]

Kom till pappa [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Kom till pappa

Ajdå, min stjärt har inte räknat med att du var en gammal gubbe[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Ajdå, min stjärt har inte räknat med att du var en gammal gubbe[blush]

Kanske skojar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Kanske skojar

Hoppas det[cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

Hoppas det[cute]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

Faktiskt inte upplevt det, lite konstigt kan tyckas då min dåvarande KK tog med sig sina handbojor flera gånger för att vi både tyckte det var porrigt.

Samma här xD

SebastianE:

Får jag också komma på ditt knytkalas?

Tyvär 😉

mediakatt:

Om hon ligger på rygg så kommer det förmodligen börja göra ont efter ett tag, dock.

Tänkte kedja fast henne när hon e på alla fyra, sen dra iväg en stund, kolla min mail, chatta lite på msn, sen när jag känner för det så sätter jag på henne, vissa tjejer gillar ju o vänta^^

mediakatt:

öreslår att du sätter på handbojor bakom hennes rygg istället (tänk Cops) eller något.

Det låter nice, ska jag def prova!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tänkte kedja fast henne när hon e på alla fyra, sen dra iväg en stund, kolla min mail, chatta lite på msn, sen när jag känner för det så sätter jag på henne, vissa tjejer gillar ju o vänta^^

Se tilö att hon ligger/sitter/står vettigt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tyvär 😉

Vad tråkig du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Se tilö att hon ligger/sitter/står vettigt bara.

Jodu 🙂 Tänkte va lite kinky o ta bilder också, kul o kolla på i efterhand^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jodu 🙂 Tänkte va lite kinky o ta bilder också, kul o kolla på i efterhand^^

Kommer med viss sannolikhet se lika fånigt ut som de flesta amatörbondagebilder, men funkar det så funkar det.


   
SvaraCitera