Aviseringar
Rensa alla

Boomerang, hur lång?


farbror gugge:

dock tkr jag att det finns betydligt snyggare jackor om man ändå ska betala typ 5000 för den = (

ofta dne kostar så mkt???[shake] ser ut som ngt man kan köpa på hm typ..


   
SvaraCitera

el ok, lindex kanske


   
SvaraCitera

Mått brukar ju finnas i katalogerna och på hemsidorna där man kan köpa kläderna.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

farbror gugge:

tänkte exakt samma sak :c

Länka nåt snyggare, det är den där stilen jag vill ha, men längre, alternativt ordentliga låna jackor med stor luva och fuskpäls! Typ - något som liknar Canada Goose utan att vara det.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Länka nåt snyggare, det är den där stilen jag vill ha, men längre, alternativt ordentliga låna jackor med stor luva och fuskpäls! Typ - något som liknar Canada Goose utan att vara det.

hmm vet inte, tycker typ sånnahär är jättesöta :$:
Image

men det kanske inte är din stil om du vill ha ngt canada goose-liknande. jag personligen har aldrig varit så kär i just den typen av dunjackor men om du gillar dom så visst![cute][y]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Men hallå, insåg att Fjällräven har trevliga varma sköna unisex-parkas. Kanske ska kika på dem istället?!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

farbror gugge:

tycker typ sånnahär är jättesöta :$:

Haha, jag har en sån, fast blå. [smile] Men den kommer inte räcka i vinter, jag är jättekänslig för kyla.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Haha, jag har en sån, fast blå. [smile] Men den kommer inte räcka i vinter, jag är jättekänslig för kyla.

En duffel då?


   
SvaraCitera

Nachac:

En duffel då?

det är ju en duffel!

timeisrunningout:

Men den kommer inte räcka i vinter, jag är jättekänslig för kyla.

åh jag med, men jag hittar aldrig tjocka jackor som jag verkligen gillar = (


   
SvaraCitera

farbror gugge:

det är ju en duffel!

Ah. En tjockare duffel då.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ah. En tjockare duffel då.

mh skulle vilja ha typ en sån, ser enormt mysigt ut:
Image
men jag skulle nog se ganska fånig ut i en sån [sad][blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nachac:

En tjockare duffel då.

Men det känns onödigt om jag redan har en duffel som passar alldeles utmärkt under hösten och våren. Vill ju ha nåt robust som värmer mig när det börjar bli riktigt riktigt riktigt frysigt ute [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=93&image=3 Hittade den. Den ser skön ut. Den skulle jag vilja ha, om man kunde fästa fuskpäls på luvan [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=93ℑ​=3 Hittade den. Den ser skön ut. Den skulle jag vilja ha, om man kunde fästa fuskpäls på luvan [blush]

timeisrunningout:

och inte är en Fjällräven.

vad du ändrar dig!!!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

min:::::

hösten 094.JPG


   
SvaraCitera