Aviseringar
Rensa alla

Bootcut, hiss eller diss?


penja
Ämnesstartare

bootcut_jeans.jpg

Screenshot_2014-04-02-21-52-23.jpg

Screenshot_2014-04-02-21-56-02.jpg

Jeans och andra byxor i modellen bootcut syns allt mer och mer nu igen. För några år sen associerade jag dem med en ganska ofräsch britney och mig själv som 10-åring. Nu känns det helt plötsligt helt okej att vara 10 igen och jag tror jag ska införskaffa mig ett par. Provade ett par idag, som satt superduper bra över rumpan men som tyvärr var för stora.. 

Vad tycker ni om att dem är tillbaka? Hiss eller diss?


   
Citera
Ämnesetiketter
penja
Ämnesstartare

(Ja jag är osäker på mig själv och vill att ni också ska tycka att dem är snygga :((( )


   
SvaraCitera

Hiss, det är bekvämt och snyggt! Kör på!


   
SvaraCitera

den första var den enda som hade kläder som passade byxorna, classy och väldigt sjuttiotal, de andra såg bara dumma ut, den sista är så extremt nittiotal. usch


   
SvaraCitera
reben

jättefult

d va snyggt när jag va 11


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

LOOOOLLL provade ett par idag som sagt, de sitter mycket bättre på mig än på provdockan förfaan. (aaa det är ok att visa rumpa har redan gjort det i rövtråd)

S0000007079930_B_W40_20140130144303.png

1975276_4046793944215_1549725810_n.jpg


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Hiss, det är bekvämt och snyggt! Kör på!

Tumme upp

Maks:
den första var den enda som hade kläder som passade byxorna, classy och väldigt sjuttiotal, de andra såg bara dumma ut, den sista är så extremt nittiotal. usch

en del grejer på 90-talet var ju asbra

reben:
jättefult

d va snyggt när jag va 11

Glad


   
SvaraCitera

det beror på kroppstyp. ser mkt snyggt ut på vissa, mindre snyggt ut på andra. 

överlag: fult. 


   
SvaraCitera

inte mycket på nitttiotalet var bra, några få filmer och skivor men inte mer


   
SvaraCitera

Maks: nte mycket på nitttiotalet var bra, några få filmer och skivor men inte mer

radiohead
nirvana
pearl jam


   
SvaraCitera

jag gillar inte bootcut och det skulle inte passa mig, men jessica alba lyckas bära upp det. men ja kan vara snyggt om det passar de övriga kläderna man har på sig.


   
SvaraCitera

kukoxo:

radiohead
nirvana
pearl jam

bob dylan
broder daniel
trainspotting
pulp fiction


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

verkar bara vara jag som gillar det 🙁 ni ska få se. ni ska fan få se. tror jag. 


   
SvaraCitera

penja:
LOOOOLLL provade ett par idag som sagt, de sitter mycket bättre på mig än på provdockan förfaan. (aaa det är ok att visa rumpa har redan gjort det i rövtråd)

S0000007079930_B_W40_20140130144303.png

1975276_4046793944215_1549725810_n.jpg

de jeansen var snygga på dig!


   
SvaraCitera

pendu:
jag gillar inte bootcut och det skulle inte passa mig, men jessica alba lyckas bära upp det. men ja kan vara snyggt om det passar de övriga kläderna man har på sig.

tror jessica alba skulle kunna bära 1 sopsäck och se het ut i det.


   
SvaraCitera