Aviseringar
Rensa alla

Bootcut, hiss eller diss?


penja:
verkar bara vara jag som gillar det 🙁 ni ska få se. ni ska fan få se. tror jag. 

du passar i byxor med hög midja iaf 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

pendu:

de jeansen var snygga på dig!

de var dock väldigt slappa över knäna, och lite lite långa. tror en storlek mindre skulle sitta perfekt, men det fanns inte.. 

Maks:

du passar i byxor med hög midja iaf 

snart bär ni alla bootcut, lovar


   
SvaraCitera

kukoxo: tror jessica alba skulle kunna bära 1 sopsäck och se het ut i det.

mm fuskigt 🙁  tänk om man skulle kunna gå runt i 1 sopsäck, vad mkt pengar man skulle spara


   
SvaraCitera

penja: de var dock väldigt slappa över knäna, och lite lite långa. tror en storlek mindre skulle sitta perfekt, men det fanns inte..

sånt är så typiskt... hoppas de får in den storleken!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

pendu:

sånt är så typiskt... hoppas de får in den storleken!

detta var allra minsta konstigt nog. brukar finnas mindre än såhär! får leta vidare, alternativt köpa och sy in lite


   
SvaraCitera

Hej 70-talet


   
SvaraCitera

Diss 


   
SvaraCitera
Kudhos

Är en "stuprörjeans" kind-of guy. 

Säkert vissa som kan rocka ett par bootcut, men har inte sett det med egna ögon än. 


   
SvaraCitera

diss på blå jeans. hiss på vita och svarta byxvariationer.


   
SvaraCitera

jeansen ska man ha i kängorna. duh. 40-tal.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Åh, jag minns när stuprörsjeansen slog igenom när jag gick i senare delen(?) av högstadiet och innan dess var bootcut det "vanliga". Jag kommer ihåg att jag tyckte att det såg så jävla konstigt ut med stuprörsjeans. Då var det mestadels skolans "emos"("Nej, säg inte emo. Det heter fashion core!!") som bar de! Haha, blev mobbad i skolan när jag köpt ett par stuprörsjeans.. Nu hade det varit tvärtom.


   
SvaraCitera

Det passar bättre på en om man är lång, därför får den en diss av mig för jag är inte särskilt lång, för den delen.


   
SvaraCitera

hiss. älskade det när jag var fyra.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

De är ett plagg som helt förstör min aspiga grundsyn på att kläder ska vara figurföljande 🙁


   
SvaraCitera

Rent allmänt ser dom alldeles förkastliga ut MEN i rätt mundering ser det ganska tüfft ut. 


   
SvaraCitera