Aviseringar
Rensa alla

bor i samma hus med en idiot person


Ämnesstartare

jag bor i samma hus som en idiot person
den idiot personen säger asjobbiga saker, säger åt mig vad jag ska göra även fast han är mkt dummare än mig. typ bråkar med mig helt i onödan. det är min mammas sambo
jag tkr det är dåligt när vuxna ska vara elaka mot barn bara för att ngt är orättvist mot dom. är inte barn längre men förut var jag det.

nu går den idiot personen förbi utanför mitt rum och pratar bara för att jag hatar när han pratar o låtsas som inte jag finns.... pratar om mig o säger "hon är cp" "de där går inte" "usch va äcklig hahahaha" m.m.
o flera gånger har han slängt min mat fast han visste att jag skulle ha den. och gått in på mitt rum och kollat i mina saker och flyttat på dom.

vad ska man göra om någon är en idiot person mot en o man inte kan flytta?


   
Citera
Ämnesstartare

Döda honom då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Döda honom då.

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan vilket jävla as [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägger in honom på mentalsjukhus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej asså det är svårt, skulle din mamma kunna få honom att sluta vara ett rövhål?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ytterst glad hela tiden, reta sönder hans nerver... Kasta hans mat, råka störa han när han pratar i tele... lägg på hög musik, när han brister så får du stå ditt kast o säga vrf du gör som du gör... Ifall han vill att du slutar så får han ge sig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej

Varför inte?

Klarar du ej av det? Skicka S3ON kordinater så gör han det for free. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Fy fan vilket jävla as [mad]

haha

oatsreuvaue:

nej asså det är svårt, skulle din mamma kunna få honom att sluta vara ett rövhål?

nej hon bryr sig inte om d lr vill inte lägga sig i

Aengslig:

Var ytterst glad hela tiden, reta sönder hans nerver... Kasta hans mat, råka störa han när han pratar i tele... lägg på hög musik, när han brister så får du stå ditt kast o säga vrf du gör som du gör... Ifall han vill att du slutar så får han ge sig också.

orkar inte vara glad. är ledsen och arg.

S3ON:

Varför inte?

Klarar du ej av det? Skicka S3ON kordinater så gör han det for free. [blush]

oschysst mot hans o mammas barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

o mammas barn

Tycker dessa om honom? Är han bussig mot dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker dessa om honom? Är han bussig mot dem?

vet inte men jag vill inte döda någon. isf mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla fult att du ska få stå ut med sånt här så oförtjänt [sad]


   
SvaraCitera

Ignorera idioten!!

Hade samma problem när jag var mindre. Hade en styvpappa som slog mig och var allmänt en pain in the ass.

Han beordrade mig om att jag skulle "räcka honom" hans nya bärbara dator. Jag blev så irriterad och stött av hur han frågade, så jag tog upp datorn och sulade den i det fina nylagda parkettgolvet och typ "MEN TA DEN DÅ DITT JÄVLA CP".

Minns ej vad som hände sen, minns bara det[crazy]


   
SvaraCitera

Haha, skrattar så att jag får magknip när jag tänker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Han beordrade mig om att jag skulle "räcka honom" hans nya bärbara dator. Jag blev så irriterad och stött av hur han frågade, så jag tog upp datorn och sulade den i det fina nylagda parkettgolvet och typ "MEN TA DEN DÅ DITT JÄVLA CP".

Minns ej vad som hände sen, minns bara det[crazy]

haha ^^

hade en annan gubbe här som mamma var tsm med innan denna. o jag och en kompis hittade på en mobbningssång om honom som vi visade i skolan, retade honom på olika sätt o tslut fick vi honom att flytta [smile]


   
SvaraCitera