Aviseringar
Rensa alla

Borde jag berätta?


Ämnesstartare

Igår var jag på fest hos min kompis och efter ett tag hamnade jag, två av mina kompisar och en kille i sängen. Jag och den här killen började hångla och vi var nära på att ha sex men vi blev stoppade av mina kompisar. Iallafall den här killen känner jag absolut ingenting för, vi har bara pratat några gånger innan och visst han är snygg men jag attraheras inte utav honom. Problemet är att jag är typ på g med en annan kille. Han kunde inte komma på festen och jag kände mig ensam det var därför jag var så på den här andra killen. Och jag vet inte om jag borde berätta för killen jag typ är på g med för vi har bara träffats några gånger och vi har inte gjort något men han visar intresse så jag vet att han gillar mig. Borde jag berätta vad som hände igår för killen jag typ är på g med?(Ska kanske säga att både jag o han var väldigt väldigt fulla)


   
Citera
mens
 mens

Nä. Ni är ju inte tillsammans. 


   
SvaraCitera

Bättre att han får veta det nu och att han får veta det av dig än att han får veta det av någon annan när ni är ihop (om ni blir ihop)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Bättre att han får veta det nu och att han får veta det av dig än att han får veta det av någon annan när ni är ihop (om ni blir ihop)

Ja men om jag berättar kanske han blir ledsen eller sur, vad gör jag då?


   
SvaraCitera

Chocolatemustache :

Ja men om jag berättar kanske han blir ledsen eller sur, vad gör jag då?

Du har två val:
1. Skita i å berätta å hoppas på att han aldrig får reda på det
2. Berätta å hoppas på att han inte blir sur över det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Du har två val:
1. Skita i å berätta å hoppas på att han aldrig får reda på det
2. Berätta å hoppas på att han inte blir sur över det

Tror du han kommer bli sur? Om det skulle hända dig skulle du bli sur då?


   
SvaraCitera

Chocolatemustache :

Tror du han kommer bli sur? Om det skulle hända dig skulle du bli sur då?

ja jag hade blivit sur iaf


   
SvaraCitera

Chocolatemustache :

Tror du han kommer bli sur? Om det skulle hända dig skulle du bli sur då?

Nää, jag skulle inte bli sur. Snarare "glad" över att hon är ärlig mot mig.


   
SvaraCitera

Chocolatemustache :

Tror du han kommer bli sur? Om det skulle hända dig skulle du bli sur då?

Människor är olika. Jag skulle till exempel inte bli sur, men vet att många andra skulle bli det. Fråga dig själv, hur tror DU att han kommer reagera? Du är den enda här som känner honom. 

Om du är osäker på hur han reagerar eller tror att han kommer bli sur skulle jag rekommendera att inte säga något. Om du tror att han skulle hantera det på ett bra sätt, var ärlig. 


   
SvaraCitera

adaq:

Nää, jag skulle inte bli sur. Snarare "glad" över att hon är ärlig mot mig.

Nåååh.

Tror inte på det för 5 öreRullar ögonenTröttGlad


   
SvaraCitera