Aviseringar
Rensa alla

borde jag berätta ?


Ämnesstartare

Hej.
Jag umgicks med en kille under våren och sommaren. vi var som KK. Samtidigt träffade jag en annan kille som visade sig vara hans kompis.
Kompisen och jag pratade ofta och blev rätt bra vänner. Jag föll för kkn och berättade det för honom, vilket ledde till att han slutade prata med mig. Jag och kompisen fortsatte och prata med varandra och började träffas.
Mina känslor för KK svalnade efter ett tag.

Jag har ingen blekaste aning om KK och Kompisen snackat om mig på något vis, för vi träffades alla tre och jag o kk pratade väldig länge med varandra medan kompisen stod och väntade. Han sa även att jag skulle smsa senare. Men jag hade även bestämt med båda två att vi inte skulle berätta för någon om att vi umgås med tanke på att båda är +5 år äldre än mig.

Jag och kompisen pratar fortfarande och vi har blivit riktigt tajta, men ibland kan det kännas som om han bara snackar med mig för att han har fått reda på något av KK. Våra träffar innehöll ofta kramar och film tittande, eller så satt vi och pratade om allt möjligt. Eller bara hade det kul, jag kan verkligen vara mig själv med honom och det tycker jag är bra.
Och sista träffen med kompisen slutade det med att vi hånglade.
varje gång vi träffades berättade kompisen att han tycker om mig som en kompis.
Och sist vi träffades sa han typ 1000 gånger att han bryr sig om mig , att han verkligen inte bara vill få mig omkull i säng utan också bara en vän som finns där för mig.
Här kommer min fråga:

Tror ni att KK berättade något för Kompisen och därför vill kompisen prata med mig, Eller tror ni att kompisen inte vet något om mig och kkn?
Borde jag isf berätta för honom om kk eftersom det var hans kompis.? :/ Snälla hjälp miig...


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta överanalysera är mitt råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfan vad förvirrande text. förstod ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

fyfan vad förvirrande text. förstod ingenting.

[bigsmile]
Me too!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jamen jag umgick med en kille, vi var som KK. vi kallar honom nr 1. Samtidigt började jag prata med nr 2. Som visade sig vara hans kompis.

Jag fick känslor för nr 1 och berättade det för honom och han slutade prata med mig.
Nr 2 och jag började umgås någon vecka efter nr1 slutade prata med mig men, innan hade vi bara pratat genom sms, facebook och msn.
Och sist jag var med nr 2 slutade det med att vi började hångla. Han sa att han verkligen bryr sig om mig och vill bara inte få mig i säng.

Och eftersom dom två är kompisar så känns det att nr 1 sa åt 2 hur jag är, som gjorde att han ville träffas med mig.

Så jag undrar om nr 2 vet om mig och nr 1 och om inte, borde jag berätta det för honom. Eller tror ni att det inte spelar någon roll?

rebeca:

fyfan vad förvirrande text. förstod ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbarligen är du ju orolig o då är det väl bättre att vara ärlig o fråga :s vad vill du m nr2?


   
SvaraCitera