Aviseringar
Rensa alla

Borde jag dra till gymmet idag?


Ämnesstartare

Som vissa kanske känner till drog jag till Gotland förra veckan, krökade sju dagar i sträck och fick knappt nån sömn.

Dock har jag sån otrolig motivation att sticka och träna. Man såg alla biffar på stranden och på klubben och jag kände mig tunn som ett snöre. Igår låg ja bara hemma och idag känner jag mig fortfarande ganska seg och har ont i halsen (delade rum med 5 pers så det hostades och byttes mkt bakterier). 

Är dock väldigt trött på att vara tunn som ett snöre, vill börja bygga redan nu men vill ändå vara medveten om konsekvenserna om jag gör detta.


   
Citera
Ämnesstartare

Vila ut istället så får du mer utav träningen och slipper slita så mycket på kroppen. Några dagar hit eller dit spelar ingen roll i det långa loppet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chilla 


   
SvaraCitera
reben

nä palla d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, annars är du en mes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: krökade sju dagar i sträck

låter betydligt jobbigare än att styrketräna, men ja, du borde vila några dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tror du arnold? vila fan


   
SvaraCitera

Träna aldrig om du har ont i halsen eller känner dig allmänpåverkad av sjukdom. Du riskerar hjärtmuskelinflammation och hjärtsäcksinflammation, vilket i vissa fall är direkt livshotande. 

Jag skulle också vänta flera dagar efter ett sådant alkoholrace tills jag kände mig helt återställd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsmord

jag tycker att du är jättebra.


   
SvaraCitera

du lär inte gå från snöre till rep på ett pass


   
SvaraCitera

amsi: jag tycker att du är jättebra.

tack men varför då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
du lär inte gå från snöre till rep på ett pass

Men om jag kör måndag till fredag då? Aja lika bra man repar sig.


   
SvaraCitera