Aviseringar
Rensa alla

Borde jag flytta till Sri Lanka?


Ämnesstartare

NEMI:

jämför du på allvar Breivik och Ausonius med ett inbördeskrig och mördandet av flera tusentals civila Tardig

nej de gör jag inte.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Anura:

nej de gör jag inte.

bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

bra.

dock är kriget över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: vem vet när nästa Laserman eller ens Breivik händelse dyker upp.

Isolerade dårar finns överallt, bosätt dig i ett mindre samhälle så minskar risken markant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: bosätt dig i ett mindre samhälle så minskar risken markant

på landet? Där finns också många rasister och där skulle jag känna mig utanför.

Chuz Martinez: Isolerade dårar

Inte i Sri Lanka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: Isolerade dårar finns överallt,

Dock borde Säpo ha bättre koll på sådana nu känns det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: på landet? Där finns också många rasister och där skulle jag känna mig utanför.

Nej det finns inte många rasister på landet, sluta se rasister överallt

Anura: Inte i Sri Lanka.

Säkerligen finns det där med, som jag tidigare nämnde; exempelvis


   
SvaraCitera

Anura:
Jag orkar inte med all upptrappning av nazistvåld. Jag trodde att Sverige alltid var ett tryggt land och väldigt lite rasism/nazism och inget att vara orolig över. Nu börjar man se att nationalismen som har gått ifrån hela Europa sakta men säkert träffar på i Sverige, och det grovt med. Med Säpo som gör inget. Det känns lite läskigt som utlänning att gå omkring här.

Det är nog inte mindre våld någon annanstans än i Sverige. Tyvärr.Men vad vet du om vad SÄPO gör eller inte gör? Jag är helt säker på att de gör en väldig massa och har koll på en väldig massa folk. Men det är ju hemlig verksamhet de håller på med, de kan ju inte berätta vad de gör för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez: Nej det finns inte många rasister på landet, sluta se rasister överallt

rasister finns mest vanligtvis där de finns få invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille: Det är nog inte mindre våld någon annanstans än i Sverige.

Sri Lanka?


   
SvaraCitera

Anura:

rasister finns mest vanligtvis där de finns få invandrare.

Om du kollar på valresultaten från förra valet så är Sverigedemokraterna starkast där det bor mest invandrare och svagast där det bor inga invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille: Om du kollar på valresultaten från förra valet så är Sverigedemokraterna starkast där det bor mest invandrare och svagast där det bor inga invandrare.

flest nazister hittar du dock inte där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: rasister finns mest vanligtvis där de finns få invandrare.

I den del av "ute på landet" jag kommer från bodde det ungefär 50/50 invandrare/klassiska svenskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille: Om du kollar på valresultaten från förra valet så är Sverigedemokraterna starkast där det bor mest invandrare

så jag som bor i ett invandrartätt område, de finns många sd:are här? utan att jag vet? :s


   
SvaraCitera

Anura:

så jag som bor i ett invandrartätt område, de finns många sd:are här? utan att jag vet? :s

Kolla på www.val.se och zooma in på ditt bostadsområde så ser du precis hur många som röstade på varje parti.


   
SvaraCitera